Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/67537036-7fc2-4a17-a41f-0b6c7e313af7/publicMaterial
Udbyder
Aalborg Forsyning
Opdateringer
Afsnit II.2.6) "Anslået" værdi på DKK 80.000.000 skal betragtes som rammeaftalens maksimalværdi.
Transformere inkl. forbrugsvarer, reservedele og tilhørende tjenesteydelser
Aalborg Forsyning
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 33 16 46 10
Postadresse: Stigsborg Brygge 5
By: Nørresundby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9400
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Ingemann Larsen
E-mail: martin.larsen@aalborgforsyning.dk
Telefon: +45 25207000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Transformere inkl. forbrugsvarer, reservedele og tilhørende tjenesteydelser
Leverancen omhandler levering af transformatortyper med transformering fra 132-150kV til 50-60kV med effekter på mindst 100 MVA og fra 50-60kV til 10kV med effekter på mindst 30 MVA, tilsluttet eksisterende transmissionsnetværk.
Leverancen fordrer især kompetencer med levering, projektering og produktion af transformatortyperne.
9310 Vodskov, Aalborg Kommune
jf. afsnit. II.1.4) "Kort beskrivelse"
Ordregiver har ret til at forny Aftalen på de samme vilkår på op til 1 år ad gangen.
Forlængelse kan ikke foretages mere end 2 gange.
Ordregiver har ret til at forny Aftalen på de samme vilkår på op til 1 år ad gangen.
Forlængelse kan ikke foretages mere end 2 gange.
Ordregiver har valgt ikke at opdele udbuddet i delkontrakter af hensyn til stordriftsfordele og for i videst mulig omfang at begrænse transaktionsomkostninger, koordination af snitflader og kontraktadministration.
Ordregiver har af hensynet til at sikre konkurrencen valgt at tilbudsgivers referencedokumentation for relevante Leverancer kan gå 10 år tilbage fra tilbudsfristens udløb.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal anvende den elektroniske version af det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) via Ethics og angive følgende information I ESPD afsnit IV.B:
"Soliditetsgrad": Tilbudsgiver skal angive sin soliditetsgrad, , defineret som Egenkapital/(Aktiver i alt) x 100, for de seneste tre (3) reviderede og afsluttede finansielle år, såfremt sådan information er tilgængelig, jf. afsnit IV.
"Omsætning": Tilbudsgiver skal angive sin årsomsætning for de seneste tre (3) reviderede og afsluttede finansielle år, såfremt sådan information er tilgængelig, jf. afsnit IV.B
"Soliditetsgrad": Tilbudsgiver skal have haft en gennemsnitlig soliditetsgrad på mindst 15 %, for de seneste tre (3) reviderede og afsluttede finansielle år beregnet som summen af soliditetsgraderne divideret med 3.
"Omsætning": Tilbudsgiver skal have haft en gennemsnitlig årsomsætning på mindst DKK 70.000.000 indenfor de seneste tre (3) reviderede og afsluttede finansielle år beregnet som summen af årsomsætningerne divideret med 3.
Tilbudsgiver skal anvende den elektroniske version af det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) og angive følgende information I ESPD afsnit IV.C:
Referencer:
Tilbudsgiver skal udfylde listen I ESPD´et med minimum 2 og maksimalt 5 af de vigtigste lignende leverancer for hver transformatortype, jf. afsnit II.1.4 og II.2.4 indenfor de seneste 10 år fra ansøgningsfristens udløb og bør fortrinsvist omfatte:
- En beskrivelse af hver levering, der klart tilkendegiver hvilke dele af leveringen der er lignende med Ordregi-vers korte beskrivelse jf. afsnit II.1.4 og II.2.4.
- Information om i hvilken periode levering blev udført, inklusiv om levering er afsluttet eller igangværende.
- Karakteren af leveringerne.
- Modtageren af leverancen (Specifikke navne foretrækkes, men skal nødvendigvis ikke inkluderes).
Listen skal indeholde minimum 2 og maksimalt 5 lignende leverancer for hver transformatortype.
Såfremt listen ikke indeholder minimum 2 leverancer for hver transformatortype, er ansøgningen ukonditionsmæssig.
Såfremt listen indeholder mere end 5 leverancer for hver transformatortype, vil kun de første 5 oplistede leverancer for hver transformatortype indgå i Ordregivers egnethedsvurdering af tilbudsgiver.
Tilbudsgiver skal kunne påvise erfaring i form af minimum 2 og maksimalt 5 leverancer for hver transformatortype, hvor de beskrevne leverancer, samlet set, skal påvise erfaring med levering, projektering og produktion af transformatortyperne som efterspurgt i Del III.1.3, jf. afsnit II.1.4 og II.2.4, inden for de seneste 10 år fra tilbudsfristens udløb.
Der stilles krav om forskudsbetalingsgaranti og leverancegaranti ved sikkerhedsstillelse jf. rammeaftalens afsnit 5.3 og 6.3.
Ordregiver gør opmærksom på at Ordregiver har særlige vilkår i forbindelse med opfyldelse af rammeaftalen angående CSR jf. rammeaftalens afsnit 2.8.1.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Afsnit II.2.6) "Anslået" værdi på DKK 80.000.000 skal betragtes som rammeaftalens maksimalværdi.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2. 6. 2016) m.v. (loven kan hentes påwww.retsinformation.dk), gælder følgende øvrige frister for indgivelse af klage:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,jf. lovens § 6, stk. 4.
I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk