Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Forsyning
Transformere inkl. forbrugsvarer, reservedele og tilhørende tjenesteydelser
Aalborg Forsyning
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 33 16 46 10
Postadresse: Stigsborg Brygge 5
By: Nørresundby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9400
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Ingemann Larsen
E-mail: martin.larsen@aalborgforsyning.dk
Telefon: +45 25207000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Transformere inkl. forbrugsvarer, reservedele og tilhørende tjenesteydelser
Leverancen omhandler levering af transformatortyper med transformering fra 132-150kV til 50-60kV med effekter på mindst 100 MVA og fra 50-60kV til 10kV med effekter på mindst 30 MVA, tilsluttet eksisterende transmissionsnetværk.
Leverancen fordrer især kompetencer med levering, projektering og produktion af transformatortyperne.
9310 Vodskov, Aalborg Kommune
jf. afsnit. II.1.4) "Kort beskrivelse"
Ordregiver har ret til at forny Aftalen på de samme vilkår på op til 1 år ad gangen.
Forlængelse kan ikke foretages mere end 2 gange.
Ordregiver har valgt ikke at opdele udbuddet i delkontrakter af hensyn til stordriftsfordele og for i videst mulig omfang at begrænse transaktionsomkostninger, koordination af snitflader og kontraktadministration.
Ordregiver har af hensynet til at sikre konkurrencen valgt at tilbudsgivers referencedokumentation for relevante Leverancer kan gå 10 år tilbage fra tilbudsfristens udløb.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Afsnit II.2.6) "Anslået" værdi på DKK 80.000.000 skal betragtes som rammeaftalens maksimalværdi.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2. 6. 2016) m.v. (loven kan hentes påwww.retsinformation.dk), gælder følgende øvrige frister for indgivelse af klage:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,jf. lovens § 6, stk. 4.
I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk