Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=290517&B=PUBLICURE
Udbyder
Faxe Kommune
Opdateringer
Faxe Kommune skal herved annullere sit udbud af ERP-system, jf. udbudsbekendtgørelse 2021/S 013-027894 af 15. januar 2021.
De følgende forhold udgør – i vilkårlig rækkefølge – hver for sig og tilsammen begrundelsen for aflysningen:
1) Utilstrækkelig konkurrence, da kommunen alene har modtaget 1 tilbud.
2) Ingen konditionsmæssige tilbud, da det eneste modtagne tilbud af kommunen er vurderet som ukonditionsmæssigt.
Kommunen forventer allersnarest at genudbyde opgaven efter tilpasning af udbudsgrundlaget.
Faxe Kommune - udbud af ERP-system
Faxe Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Frederiksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4690
Land: Danmark
E-mail: ktl@publicure.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.faxekommune.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/172316
Del II: Genstand
Faxe Kommune - udbud af ERP-system
Kontrakten omfatter en sammenhængende ERP-løsning leveret som Software-as-a-Service til Faxe Kommune. ERP-løsningen omfatter et lønsystem og et økonomisystem, der er fuldt integreret til brug af serviceplatformen og understøtter kommunens IT-rammearkitektur.
Faxe Kommune
Kontrakten omfatter en sammenhængende ERP-løsning leveret som Software-as-a-Service til Faxe Kommune. ERP-løsningen omfatter et lønsystem og et økonomisystem, der er fuldt integreret til brug af serviceplatformen og understøtter kommunens IT-rammearkitektur.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver indestår for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 – 136.
Ved sammenslutninger skal hver enkelt økonomisk aktør indestå herfor.
Tilbudsgivers samlede årlige omsætning inden for det aktivitetsområde, som aftalen vedrører, udgør mindst 80 mio. DKK ekskl. moms for det senest afsluttede regnskabsår, jf. udbudslovens § 142, stk. 2.
Tilbudsgiver indestår for, at tilbudsgivers samlede, årlige omsætning inden for det aktivitetsområde, som aftalen vedrører, udgør mindst 80 mio. DKK ekskl. moms for det senest afsluttede regnskabsår, jf. udbudslovens § 142, stk. 2.
Ved sammenslutninger skal hver enkelt økonomisk aktør opfylde egnethedskravet.
Tilbudsgiver skal fremlægge en liste over de betydeligste leveringer af tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige modtager.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere erfaring med levering af mindst 3 tilsvarende økonomi- og lønsystemer til en offentlig myndighed med en aftalevarighed på mindst 4 år og ikrafttrædelse inden 3 år fra offentliggørelsen af nærværende udbud.
Ved sammenslutninger er det tilstrækkeligt, at sammenslutningen opfylder egnethedskravet i sin helhed. Det er dermed ikke et krav, at hver enkelt økonomisk aktør opfylder egnethedskravet.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagenævnslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister:
1) Klage over indgåelse af en kontrakt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/