Fakta om udbudet
Udbyder
Faxe Kommune
Faxe Kommune - udbud af ERP-system
Faxe Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Frederiksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4690
Land: Danmark
E-mail: ktl@publicure.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.faxekommune.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/172316
Del II: Genstand
Faxe Kommune - udbud af ERP-system
Kontrakten omfatter en sammenhængende ERP-løsning leveret som Software-as-a-Service til Faxe Kommune. ERP-løsningen omfatter et lønsystem og et økonomisystem, der er fuldt integreret til brug af serviceplatformen og understøtter kommunens IT-rammearkitektur.
Faxe Kommune
Kontrakten omfatter en sammenhængende ERP-løsning leveret som Software-as-a-Service til Faxe Kommune. ERP-løsningen omfatter et lønsystem og et økonomisystem, der er fuldt integreret til brug af serviceplatformen og understøtter kommunens IT-rammearkitektur.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Faxe Kommune - udbud af ERP-system
Del VI: Supplerende oplysninger
Faxe Kommune skal herved annullere sit udbud af ERP-system, jf. udbudsbekendtgørelse 2021/S 013-027894 af 15. januar 2021.
De følgende forhold udgør – i vilkårlig rækkefølge – hver for sig og tilsammen begrundelsen for aflysningen:
1) Utilstrækkelig konkurrence, da kommunen alene har modtaget 1 tilbud.
2) Ingen konditionsmæssige tilbud, da det eneste modtagne tilbud af kommunen er vurderet som ukonditionsmæssigt.
Kommunen forventer allersnarest at genudbyde opgaven efter tilpasning af udbudsgrundlaget.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagenævnslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister:
Klage over indgåelse af en kontrakt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/