Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 04-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 18-12-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 04-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 18-12-2020
Time: 12:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 18-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 15-01-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-12-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 15-01-2021
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Delaftale 3 - Vægte
Mindstekrav ID 2.8.2 ændret fra:
Minimumsvægt: Ca. 10 mikrogram (USP 0,1 % tolerance)
Til:
Minimumsvægt: Ca. 1mg (milligram) (USP 0,1 % tolerance)
Basis apparatur til laboratoriebrug
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Udbudskontoret
By: Odense M
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Caroline Olesen
E-mail: caol@sdu.dk
Telefon: +45 65504691
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/142017130.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
CVR-nummer: 2983958
Postadresse: Campusvej 55
By: Odense M
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Caroline Olesen
E-mail: caol@sdu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sdu.dk
CVR-nummer: 41826614
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: chly@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.au.dk
CVR-nummer: 30060946
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2800
Land: Danmark
E-mail: rikkn@dtu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
Del II: Genstand
Basis apparatur til laboratoriebrug
Rammeaftale for levering af basis apparatur til laboratoriebrug til en værdi < 100 000 DKK til universiteterne DTU, AU og SDU. Aftalen er opdelt i 5 delaftaler.
Delaftale 1: Inkubator
Inkubatorer og tilbehør.
Delaftale 2: Mikroskoper
Mikroskoper og tilbehør
Delaftale 3: Vægte
Vægte og tilbehør
Delaftale 4: Spektrofotometer
Spektrofotometre og tilbehør.
Delaftale 5: Autoklaver
Autoklaver og tilbehør
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Rerferencer for levering af basisapparatur
- Miljøledelse.
Minimum 3 referencer fra de seneste 3 år vedrørende basis apparatur til laboratoriebrug. Den enkelte reference skal have en årlig værdi på min. 250 000 DKK.
Tilbudsgiver skal opfylde kravene til ISO 14001- Miljøledelse eller tilsvarende.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk