Fakta om udbudet
Udbyder
Syddansk Universitet
Annulleringsbekendtgørelse på basis apparatur til laboratoriebrug
Syddansk Universitet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Udbudskontoret
By: Odense M
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Caroline Olesen
E-mail: caol@sdu.dk
Telefon: +45 65504691
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/142017130.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
CVR-nummer: 2983958
Postadresse: Campusvej 55
By: Odense M
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Caroline Olesen
E-mail: caol@sdu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sdu.dk
CVR-nummer: 41826614
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: chly@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.au.dk
CVR-nummer: 30060946
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2800
Land: Danmark
E-mail: rikkn@dtu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
Del II: Genstand
Annulleringsbekendtgørelse på basis apparatur til laboratoriebrug
Rammeaftale for levering af basis apparatur til laboratoriebrug til en værdi < 100 000 DKK til Universiteterne DTU, AU og SDU. Aftalen er opdelt i 5 delaftaler.
Delaftale 1: Inkubator
Inkubatorer og tilbehør.
Delaftale 2: Mikroskoper
Mikroskoper og tilbehør.
Delaftale 3: Vægte
Vægte og tilbehør.
Delaftale 4: Spektrofotometer
Spektrofotometre og tilbehør.
Delaftale 5: Autoklaver
Autoklaver og tilbehør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Inkubator
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: Mikroskoper
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3: Vægte
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4: Spektrofotometer
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5: Autoklaver
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk