Fakta om udbudet
Udbyder
Medicoteknik, Region Syddanmark
Vindere
(27.04.2020)
Timedico A/S
Brogesvej 18
7441 Bording
(13.05.2020)
Timedico
Brogesvej 18
7441 Bording
Udvidelse af tempus 600 system til SVS Esbjerg Sygehus
Medicoteknik, Region Syddanmark
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Postadresse: Sygehusvej 4
By: Kolding
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6000
Land: Danmark
E-mail: steffan.stuhr.petersen@rsyd.dk
Telefon: +45 21157956
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.medicoteknik-rsd.dk
Del II: Genstand
Udvidelse af tempus 600 system til SVS Esbjerg Sygehus
SVS Esbjerg sygehus ønsker at tilkøbe følgende udvidelse til eksisterende installation:
- 3 stk. Tempus 600 Quantit
- Samt hastemodul og bremseenheder.
DK-Esbjerg
Dette er en annoncering af et tilkøb til eksisterende Tempus installation på SVS Esbjerg Sygehus.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Der er SVS Esbjerg sygehus vurdering, at Timedico A/S er den eneste leverandør, der kan levere og installere denne udvidelse af det eksisterende Tempus 600 anlæg. Tilkøbet af denne udvidelse skal installeres op imod den eksisterende rørføring. Samt det er et krav, at Tempus 600 Quantit modulerne skal have samme IT-integration som de nuværende Tempus 600 moduler til sygehusets laboratoriesystem.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Postadresse: Brogesvej 18
By: Bording
NUTS-kode: DK
Postnummer: 7441
Land: Danmark
Telefon: +45 86865762
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Internetadresse: www.klfu.dk
Klagefrister fremgår af håndhævelseslovens § 7:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvor vidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark