Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Rammeaftale om musikinstrumenter og musikudstyr
(03.07.2020)
DanGuitar v/Thomas Tyrri Kirk Svenstrup
Rugvænget 1
8500 Grenaa
Udbud af musikinstrumenter og musikudstyr
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
By: København NV
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
Kontaktperson: Jakob Nielsen
E-mail: ex5t@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/123847772.aspx
Del II: Genstand
Udbud af musikinstrumenter og musikudstyr
Der udbydes en rammeaftale til brug for Københavns Kommunes forskellige enheder og institutioner indeholdende musikinstrumenter og musikudstyr.
Den udbudte rammeaftale indeholder slagtøj, strengeinstrumenter, tangent, diverse musiktilbehør/musikudstyr, mindre PA, samt stryger- og blæseinstrumenter. Produkterne er beregnet til almen brug i Københavns Kommunes forskellige enheder og institutioner ("mainstream-instrumenter"). Aftalen omfatter ikke:
— Professionelle musikinstrumenter/professionelt musikudstyr
— Lys/sceneudstyr (sceneeffekter osv.).
Ordregiveren kan forlænge aftalen med op til 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er krav til tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår, krav til tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste disponible regnskabsår, samt krav til erhvervsansvarsforsikring.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af:
— Revisorpåtegnet årsregnskab med oplysninger om dennes samlede omsætning i indtil de 3 seneste disponible regnskabsår
— Revisorpåtegnet årsregnskab med oplysninger om tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste disponible regnskabsår
— Kopi af forsikringspolice eller erklæring fra det relevante forsikringsselskab.
Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiver vurderer passende, hvis tilbudsgiver af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående dokumenter.
— Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 10 mio. DKK (ekskl. moms)
— Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 10 % i det seneste disponible regnskabsår
— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 5 mio. DKK.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § § 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1, 2 og 6 (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning indenfor det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk