Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3a0433d7-0287-4650-9baf-036564c74cf3/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
(04.06.2020)
Epinion PS
Ryesgade 3F
2200 København N
Dataindsamling til HOPE projekt (hasteprocedure)
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Suheyla Savas
E-mail: udbud@au.dk
Telefon: +45 93508667
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.au.dk/
Del II: Genstand
Dataindsamling til HOPE projekt (hasteprocedure)
Kontrakten omfatter indsamling af data i form af digitale besvarelser af spørgeskema. Det indebærer at leverandøren kan håndtere dataindsamling på tværs af 8 lande (Danmark, Sverige, Ungarn og USA, United Kingdom, Frankrig, Tyskland og Italien) med en tæt kadence for at kunne følge udviklinger i folks reaktioner og håndtering af COVID-19 pandemien over tid.
Kontrakten udbydes som en fastpris opgave, hvori alle leverandørens omkostninger til løsning af opgaven er indeholdt. Ordregiver afregner 1 300 000 DKK med den vindende leverandør for løsning af den samlede opgave.
Indsamling af data i (Danmark, Sverige, Ungarn og USA, United Kingdom, Frankrig, Tyskland og Italien)
Formålet med nærværende udbud er at indgå en kontrakt om dataindsamling i forbindelse med HOPE projektet, der sigter mod at skabe et klart billede af befolkningen reaktioner på og håndtering af COVID-19 pandemien, der kan indgå som led i fremtidig forskning til at udvikle strategier for håndtering af pandemier og lignende situationer i fremtiden.
Kontrakten omfatter indsamling af data i form af digitale besvarelser af spørgeskema. Det indebærer at leverandøren kan håndtere dataindsamling på tværs af 8 lande (Danmark, Sverige, Ungarn og USA, United Kingdom, Frankrig, Tyskland og Italien) med en tæt kadence for at kunne følge udviklinger i folks reaktioner og håndtering af COVID-19 pandemien over tid.
Kontrakten udbydes som en fastpris opgave, hvori alle leverandørens omkostninger til løsning af opgaven er indeholdt. Ordregiver afregner 1 300 000 DKK med den vindende leverandør for løsning af den samlede opgave.
Kontrakten kan efter aftale forlænges i tilfælde af, at der er behov for en ændring/udvidelse af opgaven der ligger inden for rammerne af udbudsloven.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiveren skal i forbindelse med tilbudsafgivelsen udfylde et fælles europæisk udbudsdokument (ESPD) vedrørende egnethedskrav, udelukkelsesgrunde og eventuelle underleverandører eller andre støttende virksomheder.
Tilbudsgiver skal udfylde ESPD’et i Ethics i henhold til de efterspurgte oplysninger.
I forhold til egnethed opstilles følgende minimumskrav:
A. Personlige forhold.
Tilbuddet skal indeholde følgende dokumenter vedrørende tilbudsgivers personlige forhold:
- Udfyldt ESPD (Fælles europæisk udbudsdokument)
Såfremt tilbudsgiver er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § § 135-136, vil tilbudsgiver blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren.
Tilbudsgiver skal anvende ESPD til at bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § § 135-136.
Ordregiver stiller ingen krav til økonomisk og finansiel formåen.
Ingen
Ordregiver stiller ingen krav til teknisk og faglig formåen.
Ingen
Leverandøren og dennes underleverandører skal overholde CSR vilkår, som er beskrevet i punkt 14 i kontrakten.
Der vil blive indgået en databehandleraftale med den vindende tilbudsgiver.
Del IV: Procedure
Forskningsmidlerne, som finansiere dette projekt, er givet til at indsamle data, mens coronakrisen udfolder sig. Det er således nødvendigt at foretage et hasteudbud for at sikre at dataindsamlingen kan ske, mens krisen stadig pågår.
Aarhus
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk