Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=267651&B=FVST
Udbyder
Fødevarestyrelsen
Udbud af bilflådestyringssystem
Fødevarestyrelsen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 62534516
Postadresse: Stationsparken 31-33
By: Glostrup
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Høtoft Nielsen
E-mail: sihni@fvst.dk
Telefon: +45 72276605
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.foedevarestyrelsen.dk/Sider/forside.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/322057
Del II: Genstand
Udbud af bilflådestyringssystem
Fødevarestyrelsen forventer at udbyde et bilflådestyringssystem, samt evt. et system til nøglefri adgang til biler. Aftalen kan inkludere software, service og support. Flådestyringssystemet anvendes til at GPS tracke biler, således at opgaver, kørsel og omkostninger kan optimeres. Det overvejes at anskaffe en løsning med nøglefri adgang til bilerne, samt bilbookingsystem.
Fødevarestyrelsen ønsker dialog med potentielle leverandøre om muligheder for at levere forskellige løsninger.
Fødevarestyrelsen forventer at udbyde et bilflådestyringssystem, samt evt. et system til nøglefri adgang til biler. Aftalen kan inkludere software, service og support.
Fødevarestyrelsen ønsker dialog med potentielle leverandøre om muligheder for at levere forskellige løsninger.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Formålet med bekendtgørelsen, er i første omgang, at invitere til markedsdialog og give potentielle tilbudsgivere lejlighed til at præsentere deres produkter i relation til bilflådestyringssystemer.
Produktpræsentationer afholdes:
Fredag d. 15. maj 2020
Fødevarestyrelsen
Stationsparken 31-33
2600 Glostrup
Henvendelse i receptionen.
Fødevarestyrelsen forbeholder sig retten til at indkalde til endnu et møde såfremt antallet af leverandører, der ønsker at deltage, betyder at møderne ikke kan nå at afvikles d. 15. maj 2020.
Produktpræsentationerne vil være individuelle dialogmøder med tilbudsgiverne.
Potentielle tilbudsgivere opfordres til at fokusere på produkternes kvalitet, funktionalitet og karakteristika i deres præsentation.
Tilmelding til skal ske til sektionsleder for Indkøb, Simon Høtoft Nielsen på mail: sihni@fvst.dk eller udbudskonsulent, Craig Till Reumert på mail:crtre@fvst.dk, senest d. 13. maj 2020.
Der kan maksimalt deltage 3 personer per potentielle tilbudsgiver. Navne og evt. titel på deltagere oplyses sammen med tilmeldingen.
Tidspunkt for individuel mødestart for hver tilbudsgiver vil blive meddelt per mail.
Fødevarestyrelsen forbeholder sig af ressourcemæssige hensyn retten til at begrænse antallet af dialogpartnere i begge dialog runder. En eventuel begrænsning vil i så fald ske på baggrund af objektive og saglige kriterier, idet Fødevarestyrelsen ønsker at sammensætte gruppen af dialogpartnere sådan, at den er repræsentativ for markedet, set i forhold til virksomhedens størrelse, geografi og aktivitetsområder.
Forventningen er, at Fødevarestyrelsen vil afholde endnu en runde markedsdialog vedrørende input kravspecifikation og udbudsmateriale. Men dette er endnu ikke afklaret. I første omgang ønsker Fødevarestyrelsen altså at blive klogere på, hvad markedet kan tilbyde af forskellige løsninger. Grundet den nuværende situation med COVID-19 tager Fødevarestyrelsen forbehold for ændringer, fx. at mødedato, afholdelse af møderne virtuelt og øvrige foranstaltninger og ændringer, som følge af COVID-19.