Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266673&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Udbud af digitale glasscanner
(28.08.2020)
Visiopharm A/S
Agern alle 3
2970 Hørsholm
Udbud af glasscanner
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Timm
E-mail: Henrik.timm@rsyd.dk
Telefon: +45 29135749
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af glasscanner
Indkøb af digitale scannere til sygehuse i Region Syddanmark, i forbindelse med Digital patologi. Skannerne skal have integration til det indkøbte Sectra billedhåndterings system.
Der er tale om en rammeaftale, hvor de 4 øvrige regioner, har mulighed for at deltage optionelt.
Indkøb af digitale scannere til sygehuse i Region Syddanmark, i forbindelse med Digital patologi. Skannerne skal have integration til det indkøbte Sectra billedhåndterings system.
Der er tale om en rammeaftale, hvor de 4 øvrige regioner, har mulighed for at deltage optionelt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Samlet årsomsætning: Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 5 000 000 DKK.
2) Erhvervsansvarsforsikring: Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har tegnet en erhvervsansvarsforsikring, der dækker tilbudsgivers ansvar for skader og andet tab, som opstår i forbindelse med tilbudsgivers udførelse af sit erhverv, herunder udførelsen af de ydelser, der er omfattet af udbuddet. Tilbudsgiver skal således have tegnet erhvervsansvarsforsikring, der dækker tilbudsgivers ansvar med en dækningssum pr. år på minimum 10 000 000 DKK. Selvrisikoen må ikke overstige 100 000 DKK pr. skade.
Referenceliste: Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af glasskannere. Det er herudover et minimumskrav, at der til den pågældende reference er leveret for minimum 5 000 000 DKK ekskl. moms.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/