Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266389&B=BANEDANMARK
Udbyder
Banedanmark
Vindere
Udbud vedrørende tilrådighedsstillelse af vedligeholdelsesapp
(16.07.2020)
Invokers A/S
2200 København N
Udbud vedrørende tilrådighedsstillelse af vedligeholdelsesapp
Banedanmark
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Felici
E-mail: ACMF@bane.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Udbud vedrørende tilrådighedsstillelse af vedligeholdelsesapp
Der skal udvikles og driftes en app til vedligehold som opfylder markedsstandard og understøtter vedligeholdelsesprocesserne i SAP back-end, en fleksibel løsning med mulighed for at tilpasse løsningen til forretningsbehovet. Appen leveres som Cloudløsning. Som option en app til tidsregistrering samt en dataindsamlingsløsning
Følgende leverancer indgår i opgaven:
Udvikling og implementering af vedligeholdelsesapplikation, hypercare af løsning, fejlretning af alle fejl der er relateret til leverancen, løbende opdatering af software, så den matcher iOS versionen, fejlretning af følgefejl i forbindelse med iOS opdateringer, fejlretning i leverandørens standardkodebase, drift, support og vedligehold frem til kontraktudløb. Banedanmark forventer at vedligeholdelsesappen skal kunne tilgås af mindst ca. 600 brugere, herunder mindst ca. 200 samtidige brugere.
Der skal implementeres og leveres en applikation som teknikere kan bruge i forbindelse med vedligehold i og omkring sporet. Følgende leverancer indgår i opgaven:
1) Udvikling og implementering af vedligeholdelsesapplikation
2) Hypercare af løsning
3) Fejlretning af alle fejl der er relateret til leverancen
4) Løbende opdatering af software, så den matcher iOS versionen
5) Fejlretning af følgefejl i forbindelse med iOS opdateringer
6) Fejlretning i leverandørens standardkodebase
7) Drift, support og vedligehold frem til kontraktudløb.
Banedanmark ønsker at opnå:
- En Cloud-baseret løsning
- En app til vedligehold som opfylder markedsstandard og understøtter vedligeholdelsesprocesserne i SAP back-end
- Lave driftsomkostninger
- En fleksibel løsning med mulighed for at tilpasse løsningen til forretningsbehovet
- Som option en app til tidsregistrering samt en dataindsamlingsløsning.
Banedanmark forventer, at vedligeholdelsesapplikationen skal kunne tilgås af mindst ca. 600 brugere, herunder tilgås af mindst ca. 200 samtidige brugere.
Kontrakten har option på 2 *1 års forlængelse på drift, support og vedligehold af vedligeholdelsesapplikationen.
Begrænsning af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, sker efter vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante leverancer, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 2.4.7., af de ydelser, som kontrakten omfatter, jf. beskrivelsen i udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.4) og II.2.4). Relevansvurderingen foretages på baggrund af, i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med levering af funktionelt og volumenmæssigt sammenlignelige ydelser, hvor ydelser indenfor udvikling, implementering og idriftsættelse af en applikation med tilsvarende funktionalitet med mindst 200 brugere vægter højest.
Kontrakten indeholder følgende optioner, som skal aktiveres senest:
- Optionen på tidsregistreringsappen, pkt. 11.2, bilag 3, skal aktiveres senest ved kontraktunderskrift
- Optionen om dataindsamling, pkt. 11.1, bilag 3, skal aktiveres senest ved kontrakt-underskrift
- Drift, support og vedligehold forbundet med applikationen i 2 *1 år yderligere skal aktiveres senest 3 måneder inden udløb af eksisterende kontraktperiode.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgerne skal afgive følgende oplysninger vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
- Ansøgers egenkapital.
Som mindstekrav kræves det, at:
- Ansøgers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår, skal være positiv. Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders formåen (ex. et konsortium), beregnes beløbet som virksomhedens samlede egenkapital.
Ansøger skal afgive følgende oplysninger vedrørende teknisk og faglig formåen:
- Liste over de betydeligste referencer inden for de seneste tre (3) år.
Som en del af referencebeskrivelsen bedes følgende oplysninger angives:
- Kort beskrivelse af opgaven, kontraktbeløb, start- og slutdato, navn på modtageren af leverancen og kontaktperson.
Ansøger skal dokumentere minimum to (2) og maksimum fem (5) referencer på leverancer for lignende arbejde jf. udbudsbekendtgørelsen pkt. II.1.4 og pkt. II.2.4.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk