Fakta om udbudet
Udbyder
ATP
Begrænset EU-udbud af Netværksydelser og -udstyr (LAN) til ATP.
ATP
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
ATP
Kongens Vænge 8
Att: Jacob Løve Berger
3400 Hillerød
DANMARK
Mailadresse: jlb@atp.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/50950378.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/50950378.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50950378.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50950378.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50950378.aspx
Social beskyttelse
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hillerød, Allerød, Frederikshavn, Holstebro, Haderslev, Vordingborg.
NUTS-kode DK0
Aftalen omfatter drift af ATP's eksisterende Cisco baserede LAN:
— core/distribution/access switche
— trådløst WLAN og tilhørende centralt udstyr
— QoS på enkelte trafiktyper primært telefoni og video
— management af løsning (administration, konfiguration-, release-, capacity- og change management samt backup og overvågning)
— overvågningssystem (dashboard) til ATP's Servicedesk (monitorering)
— ticket-baseret adgangssystem til gæstenet
— al nødvendig hard, firm- og software til ovenstående
— klient autorisering (802.1x eller lignende)
— herunder løbende opgraderinger og udskiftninger til det eksisterende LAN.
Derudover omfatter aftalen en forventet initial anskaffelse til opgradering af dele af LAN-udstyret samt løbende anskaffelser til opgradering og udskiftning af udstyr i hele kontraktperioden på 7 år.
LAN-udstyret skal uden begrænsninger kunne integreres og administreres i ATP's allerede installerede IT-miljø.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/50950378.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
32400000, 32410000, 32420000, 50312300
Beskrivelse af disse optioner: Optioner på LAN-opgraderinger og -udvidelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises endvidere til påkrævet elektronisk fakturering og mulighed for elektronisk ordre i henhold til lovbekendtgørelse nr. 798 af 28.6.2007 om offentlige betalinger m.v. med senere ændringer.
Lovbekendtgørelsen kan hentes på www.retsinformation.dk
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Følgende dokumentation skal indgå i anmodningen: — Enten en tro og love-erklæring om, hvorvidt leverandøren har ubetalt forfalden gæld til det offentlige i henhold til lov om begrænsning af skyldneres muligheder for at deltage i offentlige udbudsforretninger og om ændringer af visse andre love. Loven kan hentes på www.retsinformation.dk Ordregiver har udarbejdet en skabelon for erklæringen. — Eller en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen indeholdende samme oplysninger. — Eller en serviceattest fra en tilsvarende udenlandsk myndighed indeholdende samme oplysninger. Bemærk, at det kan være nødvendigt at supplere den udenlandske attest med en tro og love-erklæring om forhold, der ikke måtte være omfattet af attesten (f.eks. om virksomhedens opfyldelse af sine forpligtelser i Danmark). Det er vigtigt, at tro og love-erklæringen/serviceattesten vedrører netop den juridiske enhed (f.eks. selskab), der afgiver anmodningen.Ved sammenslutninger af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal oplysningerne afgives for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Ansøgers egenkapital og soliditetsgrad skal være positiv i det seneste disponible regnskabsår.
Ansøger skal angive antallet af ansøgers Cisco-certificerede medarbejdere på netværksområdet indenfor følgende kategorier: Cisco CCNA, CCNP og CCIE. Ansøger skal beskrive sine erfaringer med Cisco ISE eller tilsvarende sikkerhedssystemer samt 802.1x. Beskrivelsen må maksimalt være på 1 side. Hvis beskrivelsen er længere end 1 side, vil ATP se bort fra alt materiale efter beskrivelsens første side. Ansøger skal fremlægge en referenceliste over de op til 3 betydeligste tilsvarende og aktuelle leverancer og ydelser iht. udbudsbekendtgørelsens II.1.5) som ansøger har udført i løbet af de sidste 3 år, afhængigt af hvornår ansøger blev etableret eller startede sin virksomhed. ATP forbeholder sig retten til at foretage stikprøvekontroller af de afgivne referencer hos de angivne kunder. ATP ser gerne, at ansøger anvender dokumentet »Materiale vedr. udvælgelse« til beskrivelse af sine referencer, samt at referencen indeholder en beskrivelse af følgende referenceelementer: Antal ansatte og lokationer, opgavestørrelse, løsning, ydelser, underleverandører samt resultat. Såfremt ansøger vedlægger mere end 3 referencer, vil der ved vurderingen af ansøgers egnethed, alene blive lagt vægt på de 3 første referencer og der vil blive set bort fra de resterende referencer. Hver reference må maksimalt være på 2 sider. Hvis referencen er længere end 2 sider, vil ATP se bort fra alt materiale efter referencens første 2 sider. En ansøger kan i henhold til udbudsdirektivets artikel 48, stk. 3 basere sig på andre enheders formåen. I så fald skal ansøger godtgøre fuldt ud at kunne råde over de ressourcer, der er nødvendige til opfyldelse af kontrakten, f.eks. ved at udfylde en støtteerklæring eller anden dokumentation for disse enheders tilsagn om at stille de nødvendige ressourcer til rådighed i kontraktperioden. Ansøger bedes endvidere angive hvilke certificeringer, ressourcer, referencer eller dele heraf, der vedrører en anden enheds formåen.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Kun referencer vedr. drift af netværk baseret på aktive komponenter fra Cisco vil blive vurderet, da kun disse vil være sammenlignelige med den eksisterende LAN-løsning, som ATP udbyder driften af.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: ATP vil udvælge de virksomheder, der — i forhold til aftalen og med ønsket om den bedst mulige konkurrence om aftalen — har de bedste og bredeste kompetencer og samtidig en tilstrækkelig økonomisk kapacitet til at løfte den udbudte opgave. Ovennævnte vurderes på baggrund af nedenstående kriterier:
1) Den anmodende virksomheds dokumentation for de betydeligste tilsvarende og aktuelle leverancer til sammenlignelige eller større erhvervs-referencekunder, iht. udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.5).
2) Den anmodende virksomheds oplyste certificeringer og beskrevne erfaring.
3) Den anmodende virksomheds økonomiske og finansielle kapacitet, herunder samlet omsætning, egenkapital, soliditetsgrad og likviditetsgrad.
Udvælgelseskriterierne er nævnt i prioriteret rækkefølge.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100