Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=261662&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Fibre Channel Switche
(11.08.2020)
Komplex it A/S
Lyskær 13B
2730 Herlev
Fibre Channel Switche
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Lykke
E-mail: erik.lykke@regionh.dk
Telefon: +45 23994956
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Fibre Channel Switche
Udbuddet omfatter en løsning til Region Hovedstaden indeholdende:
- Fibre channel director class switche (SAN),
- Management platform,
- Rapportering & overvågnings funktionalitet,
- Licenser,
- Tilhørende software,
- Support.
Udbuddet omfatter en løsning til Region Hovedstaden indeholdende:
- Fibre channel director class switche (SAN),
- Management platform,
- Rapportering & overvågnings funktionalitet,
- Licenser,
- Tilhørende software,
- Support.
Hvis der modtages flere egnede anmodninger end det fastsatte antal ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud, vil ordregiver foretage udvælgelsen af det fastsatte antal ud fra et sagligt skøn, ved at udvælgelsen sker sker efter bedste referencer inden for det udbudte område.
Ordregiver vil vurdere op til 3 referencer inden for de seneste 3 år. Referencerne vurderes samlet efter relevans i forhold til den udbudte opgave (udbudsbekendtgørelsens del II, Genstand).
Tilbagekøb af eksisterende switche.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD del IV, B, 2) Gennemsnitlig årsomsætning.
ESPD del IV, B, 2) Gennemsnitlig årsomsætning.
Den økonomiske aktørs gennemsnitlige årsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af udbuddet, jf. udbudsbekendtgørelsens del II, genstand, for seneste 3 regnskabsår: 20 mio. DKK/år.
Kravet er tillige opfyldt, hvor den økonomiske aktør ved revisorerklæring dokumenterer, at kravet opfyldes for perioden fra fristen og 3 år tilbage. Alene vinderen skal fremsende en evt. erklæring, og først ved ordregivers påkrav.
Hvor regnskabsåret dækker flere kalenderår bedes startåret være anført. For eksempel, hvis regnskabsåret løber fra juli 2017 til juni 2018, er regnskabsåret i ESPD "2017".
Der stilles krav om, for de regnskabsår der fremlægges regnskab for, at revisorpåtegningen konkluderer, at regnskaberne er retvisende.
Ved sammenslutninger af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes omsætningen som virksomhedernes samlede omsætning på det forretningsområde som er omfattet af udbuddet, beregnet som et gennemsnit af de regnskabsår, der fremlægges regnskab for.
Ved sammenslutninger af ansøgere (konsortium) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen vedlægge et særskilt ESPD, som omfatter ovennævnte erklæringer.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen (f.eks. underleverandører eller enheder inden for samme koncern, herunder moder-,søster- eller datterselskaber), skal hver enkelt af disse enheder vedlægge et særskilt ESPD, som omfatter ovennævnte erklæringer.
- ESPD del IV, C, 2) Levering af leverancer af den anførte type,
- ESPD del IV, C, 15) Andel i underleverance.
ESPD del IV, C, 2) Levering af leverancer af den anførte type.
I referenceperioden (3 år op til fristen) har den økonomiske aktør leveret 3 betydelige leverancer indenfor SAN og storageteknologier.
Ansøgeren skal vedlægge en reference liste med en kort beskrivelse over de betydeligste lignende leverancer, som er udført indenfor de seneste 3 år regnet fra ansøgningstidspunktet, afhængigt af hvornår ansøgeren blev etableret eller startede sin virksomhed. Det bemærkes, at for at medtage en opgave som reference, er det ikke nødvendigt, at kontrakten er endeligt afsluttet.
Ansøger bedes for hver reference oplyse om:
— Navn på kunden,
— Navn og telefonnr. på kontaktperson, til brug for eventuel kontakt,
— Kort beskrivelse af leverancen med fokus på kritikalitet og sammenlignelighed med dette udbud,
— Angivelse af årstal og måned for start og eventuelt slut af referencen.
Ordregiver vil fra hver ansøger, vurdere op til 3 referencer, indenfor de seneste 3 år. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning. Dette gælder også for konsortier eller andre sammenslutninger af virksomheder eller såfremt ansøger baserer sin tekniske formåen på en underleverandør. En sådan sammenslutning eller ansøger med ekstern teknisk støtte kan således sammenlagt højst angive 3 referencer i alt som vil blive taget i betragtning. Såfremt ansøger har vedlagt flere end 3 referencer, vil alene de 3 første angivne referencer i ESPD blive vurderet og taget i betragtning.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders faglige erfaringer vedrørende udførelsen af konkrete dele af tjenesteydelserne, skal de pågældende konkrete dele af tjenesteydelserne udføres af den enhed, som ansøgeren baserer sin anmodning på, jf. udbudslovens § 144, stk. 3.
Ved sammenslutninger af ansøgere (konsortium) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen vedlægge et særskilt ESPD, som omfatter ovennævnte erklæringer.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen (f.eks. underleverandører eller enheder inden for samme koncern, herunder moder-, søster- eller datterselskaber eller referencer), skal hver enkelt af disse enheder vedlægge et særskilt ESPD, som omfatter ovennævnte erklæringer.
ESPD del IV, C, 15) andel i underleverance.
Ønsker aktøren at bero sig på en anden virksomheders kapacitet, skal denne virksomhed særskilt udfylde ESPD.
Der vil muligvis skulle indgås en databehandleraftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Virksomheder, der ønsker at deltage i udbudsprocessen, skal først anmode om deltagelse ved gennemførsel af en prækvalifikation.
En ansøger skal som en del af sin anmodning om prækvalifikation, aflevere et »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument«, (ESPD), hvori ansøgeren skal afgive erklæringer i forbindelse med egnethed og udvælgelse jf. udbudsbekendtgørelsens, Del III.1.2) og III. 1.3).
Fristen i punkt IV 2.2) »Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse« er fristen for modtagelse af anmodning om prækvalifikation.
Fristerne for modtagelse af indledende og endeligt tilbud, fastsættes i udbudsmaterialet.
Fristen i punkt IV 2.6) » Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud« er alene gældende for det endelige tilbud.
I overensstemmelse med udbudsloven vil Region Hovedstaden indlede en forhandling med de prækvalificerede ansøgere, som har fremsendt et indledende tilbud. Formålet med forhandlingerne er dels at få præciseret/tilpasset kravspecifikation og øvrigt udbudsmateriale, dels at tilbudsgiverne får adgang til optimere deres tilbud, samt at indkredse hvorledes at ordregivers behov bedst opfyldes.
Ethvert tilbud, der indleveres til tiden, kan deltage i den efterfølgende forhandling idet alle prækvalificerede tilbudsgivere vil blive inviteret, uanset om de indledende tilbud i øvrigt er konditionsmæssige.
Det forventes, at der afholdes 1 forhandlingsrunde. Ordregiver forbeholder sig dog retten til at afholde yderligere forhandlingsrunder, herunder udarbejdelse af revideret udbudsmateriale og reviderede tilbud.
Deltagere vil ikke modtage vederlag for deltagelse i forhandlingerne, og tilbudsgivers omkostninger forbundet med at afgive forhandlingstilbud eller endeligt tilbud er ordregiver uvedkommende.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: x
Land: Danmark
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk