Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
DNA oprensningsudstyr med tilhørende udstyrsafhængige forbrugsvarer.
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Att: Helle Slotsdal
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 78410003
Mailadresse: im.projektsektionen@stab.rm.dk
Fax: +45 78410003
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.im.rm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aarhus Universitetshospital, Klinisk Genetisk Afdeling, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N.
NUTS-kode DK04
38000000, 33696500
— frivillige optioner
— uddannelsesoptioner
— serviceoptioner
— reservedelsoptioner
— option på demontering, bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr
— option på yderligere tilsvarende udstyr.
Beskrivelse af disse optioner: — frivillige optioner
— uddannelsesoptioner
— serviceoptioner
— reservedelsoptioner
— option på demontering, bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr
— option på yderligere tilsvarende udstyr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— erklæringer på tro og love om udbudsdirektivets artikel 45. udbudsbilag 3.
— oplysninger om produktansvars- og erhvervsansvarsforsikring, jf. udbudsbilag 2B.
(Såfremt der vedlægges kopi af police, og denne er udfærdiget på engelsk, vil dette blive accepteret).
— referencelister for tilsvarende leverancer, jf. udbudsbilag 2C
— beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem. Såfremt tilbudsgiver er certificeret kan tilbudsgiver nøjes med at medsende dokumentation herfor, jf. udbudsbilag 2D
— beskrivelse af tilbudsgivers serviceorganisation/service-setup, jf. udbudsbilag 2E.
Beskrivelsen forventes bl.a. at omfatte kvalifikationer og erfaring af service-teknikere i forhold til nuværende serviceforpligtelser på serviceaftaler og nuværende installationsbase i Danmark, eventuelle planer og tidshorisont for udvidelse af serviceressourcer, samt hvorledes eventuelle samarbejdspartnere indgår i tilbudsgivers service-setup.
— Såfremt tilbudsgiver i egnethedsvurderingen ønsker at basere sin tekniske kapacitet på brug af underleverandører vedlægges erklæring fra den pågældende underleverandør om, at vedkommende stiller sin tekniske kapacitet til rådighed for tilbudsgivers opfyldelse af kontrakten, jf. Udbudsbilag 2F.
Del IV: Procedure
Andre forudgående offentliggørelser
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 55-095889 af 19.3.2015
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Andet: Dog accepteres dokumentation af de tilbudte produkter og tekniske specifikationer på engelsk.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan ikke rekvireres via mail, men vil være tilgængelig på www.udbud.rm.dk
OBS:— der er jf. udbudsbetingelserne pkt. 1.6 tidsplan tilmeldingsfrist til informationsmøde hor ordregvier
— der er jf. udbudsbetingelserne pkt. 1.6 tidsplan tilmeldingsfrist for besigtigelse af installationssted hos ordregiver.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Internetadresse: http://klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: http://kfst.dk