23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 093-166752
Offentliggjort
15.05.2015
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Udbyder

Vejle Kommune

Optiske hjælpemidler bevilget efter servicelovens § 112


Vejle Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vejle Kommune
Skolegade 1
Att: Lina Elkær
7100 Vejle
DANMARK
Telefon: +45 76811736
Mailadresse: linas@vejle.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.vejle.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Optiske hjælpemidler bevilget efter servicelovens § 112.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer
Vejle Kommune.

NUTS-kode DK032

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbuddet forventes opdelt i 2 delafter.
Den ene vedrørende kontaktlinser, brillestel og brilleglas som bevilges efter dele af servicelovens § 112, bekendtgørelsens bilag 2.
Delaftale 2 omfatter individuelt fremstillet hovedbåren optik til svagsynede og optik bevilget efter servicelovens § 112, bekendtgørelsens bilag 2, pkt. 7.
Enten anslået værdi eksklusive moms: 2 000 000 DKK
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33734000, 33734200, 33731000, 85160000, 38624000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
15.10.2015
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Vejle Kommune planlægger at offentliggøre udbuddet efter sommerferien.
Der inviteres til teknisk dialog den 15. juni, hvor vi planlægger at afholde møder med op til 3 tilmeldte leverandører; tilmelding til dialogmøde skal ske til Lina Elkær via mail senest den 3.6.2015.
Udkast til materiale fremsendes inden mødet. For de leverandører, der ikke deltager i dialogmøderne, vil der være mulighed for at afgive skriftligt høringssvar.
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11.5.2015

Send til en kollega

0.094