Fakta om udbudet
Udbyder
Miljøministeriet
Opdateringer
Udbud af drifts- og vedligeholdelsesaftale af Miljøminsteriets Koncernfælles CMS-løsning.
Miljøministeriet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Miljøministeriet
Rentemestervej 8
Kontaktpunkt(er): Carsten Hougs Lind
2400 København NV
DANMARK
Mailadresse: chl@gst.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/50577737.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/50577737.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Via permalink herunder
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50577737.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Via permalink herunder
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50577737.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Via permalink herunder
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50577737.aspx
Miljø
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja
Geodatastyrelsen
Rentemestervej 8
2400 København NV
DANMARK
Naturstyrelsen
Haraldsgade 53
2100 København Ø
DANMARK
Miljøstyrelsen
Strandgade 9
1401 København K
DANMARK
Kystdirektoratet
Højbovej 1
7620 Lemvig
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Storkøbenhavn.
NUTS-kode DK01
Miljøministeriet har fået udviklet en CMS løsning baseret på Go Basic, som er en open source CMS løsning, som er udviklet til Økonomi- og indenrigsministeriet. Go Basic er baseret på Umbraco CMS i version 7.x. Miljøministeriets koncernfælles CMS-løsninger er derfor en videreudvikling af den oprindelige løsning til Økonomi- og indenrigsministeriet.
Der er foretaget en række kundespecifikke tilpasninger til løsningen. Der er ligeledes udviklet en række integrationer til løsningen, fx til Geodatastyrelsens Kortforsyningen. Dertil er udviklet en række specialmoduler, som kun findes i den pågældende løsning. Det forventes, at en kommende leverandør kan overtage og videreudvikle på alle niveauer i løsningen. Dvs kunne opgradere løsningen i tilfælde af nye versioner af Umbraco, ligesom der løbende er ønsker til nye features til den specifikke løsning.
Opgaven går ud på i det daglige at sikre, at Miljøministeriet har en fungerende, driftsikker og kørende CMS-løsning og samtidig bidrage til løbende at videreudvikle løsningen i tæt samarbejde med Miljøministeriets institutioner. Miljøministeriet fik i 2013/2014 udviklet og implementeret den nuværende løsning. Miljøministeriet ønsker stabile rammer omkring den daglige drift, samt klare vilkår for kommende videreudviklingsopgaver. Det er derfor væsentligt at en kommende leverandør af nærværende udbuds serviceydelser, vil kunne indgå i samarbejde om begge dele og bidrage konstruktivt til de ambitioner.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/50577737.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
72222300
interval: mellem 4 000 000 og 6 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Option vedr. Applikationsovervågning.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Underskreven tro og love erklæring vedrørende udelukkelsesgrund i henhold til udbudsdirektivet jvf. Bilag A.
Underskreven tro og love erklæring om gæld i det offentlige jf. Bilag B.
— Kort beskrivelse af tidligere opgaver Virksomheden har udført af lignende karakter.
— CV'er af de personer, der skal indgå i leverancen (jfv. krav i bilag 10 Samarbejdsorganisation).
— At tilbudsgiver kan svare helt opfyldt på de krav i Løsningsbeskrivelsen, der vedrører tekniske og faglige kompetencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100