Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Jammerbugt Kommune
Vindere
(15.02.2021)
Vrå Dampvaskeri
Vrå
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 17-03-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 31-03-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 17-03-2020
Læses:
Dato: 31-03-2020
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 31-03-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-04-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 31-03-2020
Læses:
Dato: 03-04-2020
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 03-04-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-04-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 03-04-2020
Læses:
Dato: 17-04-2020
Leje og vask af beklædning til personalet i Sundhedsområdet
Jammerbugt Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189439
Postadresse: Toftevej 43
By: Aabybro
NUTS-kode: DK050
Postnummer: 9440
Land: Danmark
E-mail: aen@jammerbugt.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.jammerbugt.dk/
Del II: Genstand
Leje og vask af beklædning til personalet i Sundhedsområdet
Udbuddet vedrører leje- og vaskeløsning på beklædning til Jammerbugt Kommune medarbejdere indenfor sundhedsområdet.
Jammerbugt Kommune
Udbuddet vedrører leje- og vaskeløsning på beklædning til Jammerbugt Kommune medarbejdere indenfor sundhedsområdet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Egenkapital på minimum 20 000 000 DKK i det seneste afsluttede regnskabsår,
- Erhvervsansvarsforsikring på minimum 10 000 000 DKK.
Angivelse af 2 referencer på en tilsvarende opgave med leje og vask af arbejdsbeklædning til sundhedspersonale for minimum 400 medarbejdere over en periode på mindst 2 år indenfor de seneste 5 år. Referencerne skal angives med firmanavn, kontaktperson og telefonnummer samt antal medarbejdere og periode.
Del IV: Procedure
Ingen adgang
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen;
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk