Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) 16.6.2015 (12:00) IV.3.4) 23.6.2015 (12:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Udbud af Prøveopbevaringsrør og Udstyr til Region Sjælland.
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Region Sjælland
29190658
Køgevej 9-13
Att: Kenneth Kalsgaard
4000 Roskilde
DANMARK
Telefon: +45 40493156
Mailadresse: kekk@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/137394
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=140076&B=RS
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=140076&B=RS
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Næstved.
NUTS-kode DK02
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4Der er derfor behov for prøveopbevaringsrør (herefter benævnt rør), i forskellige størrelser, anvendelige til storskala biobankshåndtering. Da biobanken baseres på best practice ønskes primært anvendt rør med 2D barcode i bunden af hvert rør, og disse rør er placeret i et SBS pladeformat (herefter benævnt plade).
Der skal gives tilbud på rør med to forskellige låg/lukketyper; Skruelåg, og folielukning.
Ud over rør og plader, indgår der i udbuddet også udstyr til aftagning/påsætning af de forskellige lukketyper, samt stregkodescannere og evt. programmel til disse.
38000000, 30216130, 33192500
Der skal gives tilbud på rør med to forskellige låg/lukketyper; Skruelåg, og folielukning.
Ud over rør og plader, indgår der i udbuddet også udstyr til aftagning/påsætning af de forskellige lukketyper, samt stregkodescannere og evt. programmel til disse.
I det nuværende setup, forventes der at skulle indkøbes apparatur til aftagning/påsætning af låg, passende til de størrelser af rør der tilbydes, hvor der skal bruges 2 apparaturer til aftagning/påsætning af låg, samt et apparatur til folieforsegling. Det forventes, at der skal opsættes 3 faste, og 1 mobil arbejdsplads med stregkodelæsere, til håndtering af prøverør.
Der ligger en forventning om, at biobanken med de nuværende planlagte projekter kan komme til at forbruge 500 000, eller flere, prøverør af forskellige typer, over den 4 årige periode.
Der forventes, at der i kontraktperioden vil være flere projekter end ovenstående som vil have brug for prøverør.
De af ordregiver i udbudsmaterialet angivne estimater og forventede forbrugsmængder er alene udtryk for ordregivers forventninger til forbruget af de ydelser, der er omfattet af den udbudte rammeaftale. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage en bestemt mængde af ydelser eller at indkøbe for et bestemt beløb på baggrund af rammeaftalen. Det faktiske forbrug kan med andre ord vise sig at være højere eller lavere end, hvad estimaterne angiver.
Indkøb på baggrund af den udbudte kontrakt skal understøtte ordregivers overordnede målsætning om at kunne levere behandling på et højt niveau og skal ske under hensyntagen til regionens indkøbspolitiske målsætning om, at regionens indkøb skal afspejle bevidsthed om kvalitet og sikkerhed, herunder opretholdelse af en høj hygiejnestandard, til gavn for patienter og personale samt en konstruktiv prioritering af og respekt for de økonomiske midler.
Beskrivelse af disse optioner: — Servicekontrakter på tilbudte apparaturer
— Frivillige optioner på andre typer plader til prøverør
— Frivillige option; Apparatur til Aftagning/Påsætning af låg 12/24 stk. plader.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Jf. CTM.
Jf. CTM.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Jf. CTM.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
— Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/
Fax: +45 41715100