Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=263058&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Rammeaftale på servere til Region Sjælland og Region Hovedstaden
(15.05.2020)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
Rammeaftale på servere til Region Sjælland og Region Hovedstaden
(15.05.2020)
ATEA A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Rammeaftale på servere til Region Sjælland og Region Hovedstaden
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Per Thomsen
E-mail: perht@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93576602
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Borgervænget 7
By: København Ø
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Lykke
E-mail: erik.lykke@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale på servere til Region Sjælland og Region Hovedstaden
Rammeaftale på servere til Region Sjælland og Region Hovedstaden på ny køb, opgradering, vedligehold og support/service af servere til eksisterende servermiljø.
Rammeaftale på servere til Region Sjælland og Region Hovedstaden på ny køb, opgradering, vedligehold og support/service af servere til eksisterende servermiljø.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Økonomisk og finansiel formåen:
For at blive erklæret egnet, skal ansøger oplyse og opfylde nedenstående vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
- Oplyse ansøgers gennemsnitlige årsomsætning for de 3 seneste disponible regnskabsår indenfor området servere. Det er et krav, at omsætningen skal udgøre minimum 50 000 000 DKK (ekskl. moms).
Nøgletal skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. B.
Egnethed i forhold til teknisk og faglig formåen:
For at blive erklæret egnet, skal ansøger oplyse og opfylde nedenstående vedrørende teknisk og faglig formåen:
- Ansøger skal anføre tre (3) leverancer som er udført inden for de seneste tre (3) år udregnet fra datoen for tilbudsfristen, og som har lighed med den udbudte kontrakts genstand og kunde.
Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i størrelse, indhold af kontrakten og kompleksitet i mængden af produkter eller løsning bedst svarer til den udbudte kontrakt.
Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte og en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
Referencerne skal indeholde:
- Angivelse af kunden,
- Beskrivelse af indholdet af opgaven, herunder varekøb, service- og supportaftale, vedligeholdelse og tjenesteydelser,
- Beskrivelse af kompleksiteten i mængden af produkter som er blevet leveret, driftsstatus, kontraktens varighed samt årlig kontraktværdi.
Referenceliste, skal oplyses i ESPD, del IV, pkt. C.
Ovenstående minimumskrav skal være opfyldt på tidspunktet for afgivelse af tilbud og på tidspunktet for tildeling af rammeaftalen.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til deltagelse i åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
48 måneder
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk