Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/cdf67657-6a29-42eb-9ba0-8294d70f7d6e/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Kommune, IT og Digitalisering
Vindere
Rammeaftale vedrørende indkøb af udstyr og drift
(25.08.2020)
Nuuday A/S
Teglholmsgade 1
2450 København SV
Opdateringer
II.2.10)
Placering af det tekst, der skal ændres:Oplysninger om alternative tilbud
I stedet for:
Ja
Læses:
Nej
Udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af netværksudstyr samt drift
Aarhus Kommune, IT og Digitalisering
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Kathrine Ahrenholt
E-mail: aink@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk
CVR-nummer: 40844244
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: affaldvarme@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldvarme.aarhus.dk
CVR-nummer: 40831959
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: affaldvarme@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldvarme.aarhus.dk
CVR-nummer: 40844309
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: affaldvarme@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldvarme.aarhus.dk
CVR-nummer: 40844260
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: affaldvarme@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldvarme.aarhus.dk
CVR-nummer: 40831703
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: affaldvarme@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldvarme.aarhus.dk
CVR-nummer: 30536142
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: affaldvarme@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldvarme.aarhus.dk
CVR-nummer: 23145928
By: Aarhus
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: port@portofaarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhushavn.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale vedrørende indkøb af netværksudstyr samt drift
Ordregiver har udbudt en rammeaftale vedrørende indkøb af netværksudstyr med tilhørende serviceleverance samt drift af ordregiverens it-netværk. Rammeaftalen består af følgende ydelser:
- Netværksudstyr og tilbehør, herunder bl.a. følgende:
— Switche,
— Access Points,
— WLC.
- Drift af kundens Core netværk, firewall og LAN,
- Konsulentydelser,
- Serviceleverance (håndtering af bestillinger, konfigurering af udstyr, garantihåndtering, serviceaftale, bortskaffelse/genanvendelse (Buy Back ordning), håndtering af Asset data, rapportering samt support).
Aarhus Kommune
Se punkt II.1.4).
Rammeaftalen kan forlængelse 2 gange 12 måneder (i alt 48 måneder).
Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede tilbudsgivere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af tilbudsgivers økonomiske kvalifikationer og tilbudsgivers referencer vedrørende indkøb af netværksydelser og drift, der svarer til den udbudte rammeaftale med hovedvægten på tilbudsgivernes referencer.
Udbuddet indeholder en række optioner. Se udbudsbetingelsernes punkt 4.2, samt det øvrige udbudsmateriale for en beskrivelse af de udbudte optioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse følgende nøgletal for hvert af de seneste 3 regnskabsår i ESPD del IV afsnit B:
- Egenkapital:
En økonomisk aktør, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere enheders kapacitet, skal sikre, at ordregiver modtager tilbudsgivers eget ESPD sammen med et separat ESPD fra den/de støttende enhed(er), hvori der meddeles relevante oplysninger for hver af de enheder, som tilbudsgiver baserer sig på.
Når grupper af økonomiske aktører (fx et konsortium) deltager i udbudsproceduren sammen, skal der endvidere, for hver af de deltagende økonomiske aktører, udfyldes et særskilt ESPD.
Oplysningerne i ESPD benyttes som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiveren opfylder det nedenfor anførte mindstekrav.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i hvert af de seneste 3 regnskabsår har haft følgende økonomiske nøgletal:
- Egenkapital på mindst 5 000 000 DKK.
Tilbudsgiverne skal i ESPD del IV afsnit C oplyse, om tilbudsgiveren lever op til det mindstekrav som følger nedenfor.
Tilbudsgiver skal beskrive de væsentligste referencer vedrørende kontrakter vedrørende indkøb af netværksudstyr og drift indenfor de seneste 3 år.
Tilbudsgiver kan basere sig på andre enheders formåen (fx et moder- eller søsterselskab, en underleverandør eller en anden enhed), uanset den juridiske karakter af forbindelserne mellem tilbudsgiver og disse andre. Tilbudsgiver skal i givet fald godtgøre fuldt ud at kunne råde over de ressourcer, der er nødvendige til opfyldelse af rammeaftalen, fx ved at fremlægge støtteerklæring for disse enheders juridiske forpligtelse til at stille de nødvendige ressourcer til rådighed i kontraktperioden.
En økonomisk aktør, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere enheders kapacitet, skal sikre, at ordregiver modtager tilbudsgivers eget ESPD sammen med et separat ESPD fra den støttende enhed, hvori der meddeles relevante oplysninger for hver af de enheder, som tilbudsgiver baserer sig på.
Når grupper af økonomiske aktører (fx et konsortium) deltager i udbudsproceduren sammen, skal der endvidere, for hver af de deltagende økonomiske aktører, udfyldes et særskilt ESPD.
Tilbudsgiver skal inden for de seneste 3 kalenderår kunne dokumentere minimum 1 reference på kontrakter vedrørende indkøb af netværksydelser og drift, der svarer til den udbudte rammeaftale. Referencen skal indeholde oplysninger om:
- Opgavens art,
- Kontraktsum (hvis muligt),
- Tidspunkt for opgavens udførelse,
- Hvem arbejdet er udført for.
Ved referencer, der svarer til den udbudte rammeaftale, forstås tilsvarende leverancer til kommuner, andre offentlige kunder, eller virksomheder med mindst 500 ansatte (opgjort som årlige gennemsnitlige antal beskæftigede), og som omfatter en eller flere af følgende leverancer,
- Leverance af netværksudstyr som f.eks. Axcess Points, switche, firewalls o.l.,
- Drift af netværkskomponenter i den pågældende enheds netværksinfrastruktur. Komponenter som f.eks. firewalls, LAN og WAN infrastruktur-komponenter,
- Leverance af netværkstekniske konsulenter til f.eks. arkitektur-, drift-, support- og implementeringsopgaver.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager over tildelingen af en rammeaftale skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk