Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3f6a943b-3b81-4744-a963-d5f9decd1a86/publicMaterial
Udbyder
Aalborg Universitet
Vindere
Studie Guide 2021
(20.11.2020)
Clienti A/S
9210 Aalborg
Kreativt oplæg og indholdsproduktion til Aalbor Universitet i forbindelse med informationsaktiviteter
(26.10.2021)
Czoo A/S
8000 Aarhus C
Digital tilstedværelse på Google platforme
(26.10.2021)
Dentsu Danmark A7s
København
Cross media kampagneplanlægning og styring
(26.10.2021)
Dentsu Danmark A/S
København
Oversættelse
(26.10.2021)
Translated By Us
København
Dynamisk indkøbssystem Kommunikationsydelser
Aalborg Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29102384
Postadresse: Fredrik Bajers Vej 7K
By: Aalborg Øst
NUTS-kode: DK
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Vanesa Breko
E-mail: vabr@adm.aau.dk
Telefon: +45 61967125
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/3f6a943b-3b81-4744-a963-d5f9decd1a86/homepage
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem Kommunikationsydelser
Udbud af dynamisk indkøbssystem inden for kommunikation, opdelt i 11 kategorier:
1) Oplysningsindsatser;
2) Film;
3) Billeder;
4) Freelance journalistik;
5) Oversættelser;
6) Trykkeril
7) Webudvikling;
8) Grafik og design;
9) Digitale tjenester og systemer til kommunikation;
10) Event;
11) Merchandise;
Oplysningsindsatser
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Rekruttering af nye studerende, f.eks. kampagneplanlægning, eksekvering og evaluering, medieforhandling og booking, målgruppeundersøgelser og analyser, kreativt oplæg og annonceudformning.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af oplysningskampagner.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Film
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Informationsfilm om uddannelser, stemningsfilm fra events, præsentations- og portrætfilm.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af film.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Billeder
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Billeder af studerende, ansatte, bygninger, studiemiljø, forskningsfaciliteter, mm. til brug i trykte publikationer, på web og sociale medier.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af billeder.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Freelance journalistik
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Udfærdigelse af forskellige typer tekst, f.eks. pressemeddelelser vedr. forskningsresultater, tiltag på uddannelsesområdet og samarbejde med erhvervslivet/andre organisationer.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af freelance journalistik.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Oversættelser
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Oversættelse dansk/engelsk og engelsk/dansk, korrekturlæsning, kulturel tilpasning af budskabsformidling.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af oversættelser.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Trykkeri
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Tryk af brochurer, kataloger, plakater, udstillingsmateriale, visitkort og klistermærker.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af trykkeri.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Webudvikling
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Udvikling, optimering og konstruktion af mobil- og webapplikationer, herunder webside for et event eller en mobilapp med uddannelsesindhold. Herunder strategisk rådgivning, analyse og processtyring.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af webudvikling.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Grafik og design
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Illustrationer, layout og grafisk konceptudvikling til alle former for tryk f.eks. bøger og plakater, men også grafik og typografi til brug på websider, i film mm.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af grafik og design.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Digitale tjenester og systemer til kommunikation
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Software, som løser it-udfordringer på en let og/eller effektiv måde, fejlfinding på websider eller samling og håndtering af flere sociale medier på én gang.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af digitale tjenester og systemer til kommunikation.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Event
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Udstillingsmateriale, roll-ups, rammesystemer, borde, stole, brochureholdere, tæpper, duge, lydanlæg, talerstol, beachflag mm.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af event.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Merchandise
Aalborg Universitet Aalborg, Esbjerg og København
Beklædning, skriveredskaber, gaveartikler og andre genstande med AAU-logo.
Forlængelser besluttes senest når det dynamiske indkøbssystem har 6 måneders løbetid tilbage.
Minimum 1 reference med dokumenterbar erfaring med og kompetencer inden for udfærdigelse af merchandise.
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem findes i Del IV: Supplerende oplysninger, afsnit VI.3, yderligere oplysninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ingen udvælgelse, da der er tale om et dynamisk indkøbssystem.
Der er ingen udvælgelse, da der er tale om et dynamisk indkøbssystem. Der er således alene opstillet egnethedskrav som er mindstekrav.
Se egnethedskrav til hver enkelt delaftale under punkt. II.2.9.
Konkrete tildelinger på det dynamiske indkøbssystem foregår som miniudbud hvor kontrakt/samarbejdsbetingelser, vilkår mv. fremsendes i forbindelse med det enkelte miniudbud til de leverandører, der er optaget på den relevante kategori. Der vil blive anvendt periodekøbsaftaler i forbindelse med tildelinger på det dynamiske indkøbssystem.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem DIS.
1) Tilmelding:
- Et dynamisk indkøbssystem er en indkøbsmetode iht. udbudslovens § 101, og oprettelsen af systemet skal derfor udbydes i et almindeligt EU-udbud,
- Et dynamisk indkøbssystem kan opdeles i kategorier, og til hver kategori kan der opstilles specifikke egnethedskrav.
Egnethedskrav er de krav, der stilles til leverandørerne for, at de kan blive optaget på systemet.
1.1. EU-udbud af DIS:
Når DIS oprettes via EU-udbud, foregår det som begrænset udbud, hvor alle de leverandører, der lever op til de stillede egnethedskrav, gives adgang til systemet efter udløbet af fristen for ansøgning, og efter at ordregiver har færdigbehandlet de modtagne ansøgninger.
Der skal ikke afgives tilbud i forbindelse med etableringen af et DIS, idet tilbud først afgives i forbindelse med afholdelse af miniudbud efter DIS-platformens etablering.
I forbindelse med det EU-udbud, der gennemføres for at oprette systemet, skal tilbudsgiverne således alene udfylde et ESPD-dokument samt aflevere dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD-dokumentet.
1.2. Efterfølgende optag af leverandører:
DIS er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning.
Hvis en leverandør lever op til de stillede egnethedskrav har leverandøren, i hele systemets levetid, fri adgang til at blive optaget i systemet.
Anmodning om optagelse sker, ved at ansøgerne går ind på https://www.ethics.dk/ethics/eo#/02095e57-d1a0-4ba5-af67-8e2e53cfe1eb/homepage og herefter søger om optagelse via selve systemet.
Der skal i forbindelse med ansøgning om optagelse på systemet afleveres et udfyldt ESPD (findes i systemet) samt dokumentation for oplysningerne i ESPD dokumentet (for danske tilbudsgivere vil det sige at der skal afleveres en serviceattest).
2) Omkostninger / forpligtelser som leverandør på DIS:
Det er gratis for leverandørerne at være optaget på DIS, og det er frit for leverandøren, om denne ønsker at forblive leverandør på DIS i hele systemets levetid, eller om leverandøren på et tidspunkt ønsker at træde ud af systemet.
Såfremt en leverandør i løbet af systemets levetid ikke længere lever op til egnethedskravene eller bliver omfattet af en udelukkelsesgrund, vil leverandøren blive udelukket af systemet.
I så fald vil det være muligt for leverandøren at anmode om genoptagelse på systemet, når leverandøren igen lever op til egnethedskravene eller ikke længere er omfattet af den pågældende udelukkelsesgrund.
Leverandøren er altid forpligtet til at levere opdateret ESPD-dokument og/eller fornyet dokumentation på ordregivers anmodning;
3) Hvordan får man en ordre gennem DIS?
Ordregiver vil, når et indkøb skal foretages via DIS, afholde et miniudbud for alle de leverandører, der er optaget i den kategori, som ordregiver ønsker at handle inden for.
Når man som leverandør er optaget i DIS vil man få besked hver gang, der oprettes et miniudbud inden for en af de kategorier, man er optaget i.
Disse miniudbud har man som leverandør mulighed for at byde på gennem systemet, og hvis man er den leverandør, der har afgivet det bedste tilbud i henhold til det eller de tildelingskriterier, der er beskrevet i forbindelse med miniudbuddet, vil man få tildelt ordren.
Alle processer foregår elektronisk og gennem DIS-platformen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk