Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/176417ab-e579-492a-8594-cc60fdd742f0/publicMaterial
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Vindere
Kontrakt på levering af bærbare computere til Ikast-Brande Kommune
(07.04.2020)
Elgiganten A/S
Arne Jacobsens Allé 16, 2. sal,
2300 København S
Bærbare computere
Ikast-Brande Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189617
Postadresse: Rådhusstrædet 6
By: Ikast
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 7430
Land: Danmark
Kontaktperson: Bente Schlie
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb
Del II: Genstand
Bærbare computere
Udbud på bærbare computer til skoler i Ikast-Brande Kommune. Der er tale om computere til både elever og medarbejdere.
Ikast-Brande Kommune
Udbud på bærbare computer til skoler i Ikast-Brande Kommune. Der er tale om computere til både elever og medarbejdere.
Optioner fremgår af kravspecifikation og tilbudsliste, hvor de er nærmere beskrevet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse omsætning i seneste afsluttede regnskabsår på kategorien computere.
Tilbudsgivers omsætning i seneste afsluttede regnskabsår på kategorien computere er på minimum 38 000 000 DKK.
Del IV: Procedure
Der er ikke mulighed for at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udelukkelsesgrunde og ESPD:
Ordregiver er forpligtet til at udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136, hvis ikke tilbudsgiveren kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138. Tilbudsgiver skal i ESPD´et i Ethics angive, hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund.
Herudover skal tilbudsgiver bekræfte, at denne heller ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6.
Ordregiver er derfor forpligtet til at udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af ovennævnte frivillige udelukkelsesgrunde, medmindre tilbudsgiveren kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138. Tilbudsgiver skal i ESPD´et i Ethics angive, hvorvidt ordregiver er omfattet af en af ovennævnte frivillige udelukkelsesgrund.
Indhentelse af dokumentation for ESPD:
Den tilbudsgiver, som ordregiver påtænker at indgå kontrakt med, skal inden kontrakten kan tildeles dokumentere sin opfyldelse af egnethedskriterierne og ikke-opfyldelse af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 6.1 til 6.2 ved fremlæggelse af følgende dokumenter:
- Serviceattest, som på tidspunktet for indlevering ikke er ældre end 6 måneder.
— Såfremt den vindende tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne fremlægge tilsvarende dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den vindende tilbudsgivers hjemland.
- Revisorunderskrevet erklæring for omsætning i seneste regnskabsår på kategorien computere en for det udbudte produktområde, jf. udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.2,
- Hvis relevant: Dokumentation for konsortiedeltageres hæftelse eller andre enheders hæftelse og tilvejebringelse af ressourcer, jf. udbudsmaterialets pkt. 6.4 og 6.5.
Dokumentationen skal fremsendes inden en passende tidsfrist efter ordregivers anmodning herom.
Tilbudsgiverne er imidlertid meget velkomne til at fremsende dokumentationen tidligere, f.eks. sammen med tilbuddet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:
Klage i forbindelse med indgåelse af en kontrakt skal indgives inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk