Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=259690&B=EVENEX
Udbyder
Vordinborg Kommune
Vindere
Delaftale 7 Vordingborg
(28.05.2020)
Stage Optik
Algade 66
4760 vordingborg
Delaftale 6 Stege
(28.05.2020)
Isak S Jensen Aps
Storegade 15
4780 Stege
Delaftale 5 Præstø
(28.05.2020)
Din Butik APS
Adelgade 38
4720 Præstø
Genudbud af optikeraftale
Vordinborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 96 76
Postadresse: Valdemarsgade 43
By: Vordinborg
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Kaas Lerager
E-mail: nkaler@naestved.dk
Telefon: +45 55885495
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://vordingborg.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Genudbud af optikeraftale
Synscentralen Vordingborg genudbyder optikeraftalen af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Vordingborg Kommune. Synscentralen Vordingborg betjener Faxe, Guldborgsund, Lolland, Næstved og Vordingborg Kommune.
Genudbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Genudbuddet gennemføres for betjening af visiterede borgere i Vordingborg Kommune, herunder inddelt i delaftaler:
— Delaftale 5 Præstø,
— Delaftale 6 Stege,
— Delaftale 7 Vordingborg.
Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med én leverandør pr. delaftale/rammeaftale.
Delaftale 5 Præstø
Præstø
Genudbuddet gennemføres for betjening af visiterede borgere i Vordingborg Kommune, for delaftale 5 afgrænset til det geografiske område Præstø by.
Genudbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Delaftale 6 Stege
Stege
Genudbuddet gennemføres for betjening af visiterede borgere i Vordingborg Kommune, for delaftale 6 afgrænset til det geografiske område Stege by.
Genudbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Delaftale 7 Vordingborg
Vordingborg
Genudbuddet gennemføres for betjening af visiterede borgere i Vordingborg Kommune, for delaftale 7 afgrænset til det geografiske område Vordingborg by.
Genudbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal som minimum have tilknyttet en identificerbar autoriseret optiker/optometrist som ansvarlig for de hjælpemidler og optikerydelser, som leveres til Synscentralen.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142 (angives i ESPD, del IV B):
- Tilbudsgiver skal vedlægge en kopi af gældende erhvervsansvarsforsikring, som både dækker personskade og tingskade.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (angives i ESPD del IV C og D):
- Tilbudsgiver skal beskrive de betydeligste sammenlignelige opgaver inden for synshjælpemidler og optikerydelser i forhold til visiterede borgere, som tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år, eksempelvis opgaver som tilbudsgiver har løst inden for synshjælpemidler og optikerydelser. Beskrivelsen skal angive:
- - Oplysninger om kontaktperson hos virksomheden (navn, e-mail og telefonnummer),
- - Opgavetyper,
- - Periode,
- - Volumen af de pågældende opgaver, herunder størrelse af området, kunde-/borgergrundlag samt bemanding.
- Tilbudsgiver skal som minimum have tilknyttet en identificerbar autoriseret optiker/optometrist som ansvarlig for de hjælpemidler og optikerydelser, som leveres til Synscentralen.
Kontrakten skal udføres i Præstø, Stege og Vordingborg, indenfor Vordingborgs Kommunegrænser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De obligatoriske og nogle af de frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse for dette udbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk