Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
Haderslev Kommune
Gåskærgade 26-28, Bygning C, 1. sal
Att: Heidi Bøg Nielsen
6100 Haderslev
Telefon: +45 74340135
Mailadresse: udbud-indkob@haderslev.dk
Udbyder
Haderslev Kommune
Opdateringer
I stedet for:
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.
II.2.2) Oplysninger om optioner:
Drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.
Læses:
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 3 plejecentre i Haderslev Kommune.
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 3 plejecentre i Haderslev Kommune.
II.2.2) Oplysninger om optioner:
Drift og vedligehold til yderligere 3 plejecentre i Haderslev Kommune.
Yderligere supplerende oplysninger
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
Kaldeanlæg til plejecentre i Haderslev Kommune.
Haderslev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Haderslev Kommune
Gåskærgade 26-28, Bygning C, 1. sal
Att: Heidi Bøg Nielsen
6100 Haderslev
DANMARK
Telefon: +45 74340135
Mailadresse: udbud-indkob@haderslev.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.haderslev.dk/aktuelle-udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode DK032
35121700, 32360000
Beskrivelse af disse optioner: Drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udgift til uddannelse af superbrugere og systemadministratorer afregnes efter afholdt undervisning.
Udgift til drift og vedligehold afregnes én gang årligt.
Tilkøb af enheder afregnes løbende.
30 dage netto fra modtagelse af korrekt elektronisk faktura.
Beskrivelse af de særlige vilkår: Forudsætningen for at kunne afgive et tilbud, er at alle interesserede tilbudsgivere skal foretage en fysisk besigtigelse på samtlige plejecentre.
Der arrangeres en samlet fremvisning for alle tilbudsgivere. Fremvisningen forventes at tage ca. 1 time på hver lokation.
Tilmeld venligst antallet af deltagere senest 30.4.2015 på mail til udbud-indkob@haderslev.dk
— Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004 (Udfyld bilag 1).
— Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders personlige, økonomiske eller tekniske kapacitet (Udfyld bilag 6).
— I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste to afsluttede regnskabsår (Udfyld bilag 2).
— Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders personlige, økonomiske eller tekniske kapacitet (Udfyld bilag 6).
— Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de seneste tre år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner (Udfyld bilag 3).
— Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders personlige, økonomiske eller tekniske kapacitet (Udfyld bilag 6).
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 50
2. Brugervenlighed. Vægtning 25
3. Funktionalitet. Vægtning 25
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2025.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0