Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Automatisk indstøbningssystem
(31.12.2019)
Sakura Finetek Danmark ApS
Vibeholms Alle 15
2605 Brøndby
Automatiseret indstøbningssystem
(20.02.2020)
Sakura Finetek Denmark ApS
Vibeholms Alle 15
2605 Brøndby
Automatisk indstøbningssystem
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Claus Eskerod
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
Telefon: +45 60941215
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Automatisk indstøbningssystem
Automatiseret indstøbningssystem Tissue-Tek a120 og tilhørende forbrugsartikler og service.
Patologiafdelingen, Amager og Hvidovre Hospital
Automatisk indstøbningssystem Tissue-TEK a120
Service.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
- Der er afgivet ordre på supplerende leverancer hos den oprindelige leverandør under streng overholdelse af direktivets betingelser
Eneste system, der tillader fuldautomatisk indstøbning med kontinuert loadning og throughput på op til 120 kassetter i timen samtidigt med at vævets orientering og integritet sikres gennem processen og med afløsning af kassetternes stregkode.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Automatisk indstøbningssystem
Postadresse: Vibeholms Alle 15
By: Brøndby
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalender dage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk