Fakta om udbudet
Udbyder
Herning Kommune
Personalegoder 2016
Herning Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189919
Postadresse: Torvet 5
By: Herning
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Tommy Thomsen
E-mail: marc.masana@herning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60723379.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Del II: Genstand
Personalegoder 2016
Ordregiver har ca. 6 000 ansatte. Disse vil i løbet af oktober/november måned få mulighed for at bestille de af aftalen omfattede produkter.
Smartphones
Ordregiver har ca. 6 000 ansatte. Disse vil i løbet af oktober/november måned få mulighed for at bestille de af aftalen omfattede produkter.
Med udbuddet etableres der et samarbejde med én leverandør for hver delaftale, som vil have eneretten til at tilbyde ordregivers ansatte smartphones, tablets og bredbånd som personalegode.
· Delaftale 1: Smartphones.
Forventet antal bestilte enheder: 150-200 stk.
Tablets
Ordregiver har ca. 6 000 ansatte. Disse vil i løbet af oktober/november måned få mulighed for at bestille de af aftalen omfattede produkter.
Med udbuddet etableres der et samarbejde med én leverandør for hver delaftale, som vil have eneretten til at tilbyde ordregivers ansatte smartphones, tablets og bredbånd som personalegode.
· Delaftale 2: Tablets.
Forventet antal bestilte enheder: 150-200 stk.
Bredbånd
Ordregiver har ca. 6 000 ansatte. Disse vil i løbet af oktober/november måned få mulighed for at bestille de af aftalen omfattede produkter.
Med udbuddet etableres der et samarbejde med én leverandør for hver delaftale, som vil have eneretten til at tilbyde ordregivers ansatte smartphones, tablets og bredbånd som personalegode.
· Delaftale 3: Bredbånd.
Forventet antal bestilte enheder: 20-50 stk.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Smartphones
Del V: Kontrakttildeling
Tablets
Postadresse: Grenåvej 627A
By: Skødstrup
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8541
Land: Danmark
E-mail: info@ed-data.dk
Telefon: +45 70220150
Fax: +45 87625209
Del V: Kontrakttildeling
Bredbånd
Postadresse: Frederikskaj 8
By: København SV
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 2450
Land: Danmark
Telefon: +45 72121212
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
By: København Ø
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI. 4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk