Fakta om udbudet
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Vindere
(23.04.2015)
ED Data A/S
Grenåvej 627 A
8541 Skødstrup
Bærbare computere
Ikast-Brande Kommune
Danmark-Ikast: Bærbare datamater
2015/S 079-139680
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) | Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Ikast-Brande Kommune Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.ikast-brande.dk |
I.2) | Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed |
I.3) | Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester |
I.4) | Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej |
Del II: Kontraktens genstand
II.1) | Beskrivelse |
II.1.1) | Betegnelse for kontrakten Bærbare computere. |
II.1.2) | Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Ikast-Brande Kommune. NUTS-kode DK04 |
II.1.3) | Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale |
II.1.4) | Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene Rammeaftalen vedrører levering af bærbare computere og dockingstationer (samt ekstra strømforsyninger) til Ikast-Brande Kommunes skoler. Dockingstationer leveres inkl. skærm, tastatur og mus. Rammeaftalen omfatter en større indledende leverance og mulighed for efterfølgende »ad-hoc« leverancer. |
II.1.5) | CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
30213100, 30231000 |
II.1.6) | Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja |
II.2) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
II.2.1) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
Del IV: Procedure
IV.1) | Type procedure |
IV.1.1) | Type procedure
Offentlig |
IV.2) | Tildelingskriterier |
IV.2.1) | Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af 1. Økonomi. Vægtning 60 2. Kvalitet. Vægtning 40 |
IV.2.2) | Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej |
IV.3) | Administrative oplysninger |
IV.3.1) | Sagsnummer hos den ordregivende myndighed |
IV.3.2) | Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 13-018659 af 20.1.2015 |
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: 1
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.3.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
ED Data A/S |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej |
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) | Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej |
VI.2) | Yderligere oplysninger: |
VI.3) | Klageprocedurer |
VI.3.1) | Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud |
VI.3.2) | Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klagefrister Den 1.6.2013 trådte nye klagefrister for EU-udbud i kraft, ligesom der blev indført klagefrister for klager over overtrædelser af tilbudsloven. Klager over kontrakter, der er indgået inden den 1.6.2013, behandles dog efter de hidtil gældende regler. Nye klagefrister: EU-udbud: En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet: — inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt — inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller — inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. |
VI.3.3) | Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen |
VI.4) | Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.4.2015 |