Fakta om udbudet
Udbyder
Randers Kommune
Offentligt udbud af administrationssystem til daginstitution, dagpleje og skole for Randers Kommune
Randers Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189668
Postadresse: Laksetorvet 1
By: Randers
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Jakob Svendsen
E-mail: js@falckekdahl.dk
Telefon: +45 31129717
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/116093458.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://falckekdahl.dk/
Del II: Genstand
Offentligt udbud af administrationssystem til daginstitution, dagpleje og skole for Randers Kommune
Der udbydes et it-system der skal understøtte Randers Kommunes administrations- og forvaltningsmæssige opgaver på skole- og daginstitutionsområdet for børn/unge i 0-16 års-alderen.
It-systemet skal understøtte Randers Kommunes administrations- og forvaltningsmæssige opgaver på skole- og daginstitutionsområdet for børn/unge i 0-16 års-alderen, herunder pladsanvisning, afregningsgrundlag ift. forældrebetaling, indskrivning til skole, personaleadministration på skolerne og skemaplanlægning.
Endvidere skal der være en selvbetjeningsplatform, som er borgernes indgang til it-systemet, hvor bl.a. ønsker om plads, indskrivning til skole m.v. skal foregå.
Visse dele af it-systemet skal kunne tilgås via mobile platforme.
Der henvises endvidere til kravspecifikationen for detaljeret beskrivelse af kundens krav, herunder præamblet, jf. bilag 2, afsnit 2.
I Kontraktens løbetid er der for ordregiver mulighed for at aftage følgende optioner, jf. endvidere bilag 2 - kravspecifikation, afsnit 10:
- Option 1: Integration til nyt lønsystem,
- Option 2: Integration til nyt økonomisystem, KMD Opus Økonomi,
- Option 3: Integration til nyt økonomisystem, Fujitsu Prisme ver. 2013,
- Option 4: Integration til nyt debitorsystem, KMD Opus Debitor,
- Option 5: Integration til nyt debitorsystem, Fujitsu Prisme ver. 2013.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Offentligt udbud af administrationssystem til daginstitution, dagpleje og skole for Randers Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Den økonomiske aktør skal i ESPD'et angive hvorvidt denne er omfattet af udelukkelsesgrunde, jf. udbudsbetingelserne, pkt. 3.4.
Den økonomiske aktør skal således erklære, hvorvidt denne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § § 135-136, og følge følgende frivillig udelukkelsesgrund:
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet eller det arbejdsretlige område.
Den økonomiske aktør skal i ESPD'ets del III, pkt. A-C, angive om denne er omfattet af de oplistede udelukkelsesgrunde. Den økonomiske aktør bliver således udelukket, hvis denne ikke kan svare nej i ESPD'et til de oplistede punkter.
Den økonomiske aktør kan dog fremlægge dokumentation for pålidelig, jf. Udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om kontrakttildeling.
Vedrørende opfyldelse af kriterier for udelukkelse skal der fremlægges den dokumentation der fremgår af udbudsloven § 153. Ved en sammenslutning af virksomheder skal dokumentationen fremlægges for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen.
Den økonomiske aktør skal endvidere fremlægge dokumentation for ESPD'et, jf. udbudsbetingelserne, pkt. 5.5.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk