Fakta om udbudet
Udbyder
Danske Lotteri Spil A/S
Rammeaftale om levering af teknisk service og transport
Danske Lotteri Spil A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33034482
Postadresse: Korsdalsvej 135
By: Brøndby
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Errebo
E-mail: jaer@danskespil.dk
Telefon: +45 60418985
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.danskespil.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/62993
CVR-nummer: 33034474
Postadresse: Korsdalsvej 135
By: Brøndby
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Errebo
E-mail: jaer@danskespil.dk
Telefon: +45 60418985
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.danskespil.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/62993
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af teknisk service og transport
Ordregiver ønsker at indgå en ikke-eksklusiv rammeaftale med en leverandør om levering af teknisk service, lokale lagre og transport. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling på baggrund af de prækvalificerede ansøgeres indlevering af et første indledende tilbud. Det første indledende tilbud vil danne grundlag for forhandlingsrunden. Ordregiver forbeholder sig ret til at indgå aftale på baggrund af ethvert tilbud, herunder det første tilbud. Såfremt der ikke tildeles ud fra første indledende tilbud gennemføres første forhandlingsmøde. Ordregiver kan indkalde til yderligere forhandlingsmøder, såfremt det viser sig nødvendigt for at eliminere uhensigtsmæssigheder i tilbuddene, jf. også udbudsbetingelserne.
Danmark
Ordregiver ønsker at indgå en ikke-eksklusiv rammeaftale med en leverandør om levering af teknisk service, lokale lagre og transport.
— Den tekniske service foretages hos Ordregivers ca. 3 000 forhandlere i Danmark, primært fordelt indenfor kiosk- og dagligvaresektoren. Der er ca. 1 700 forhandlere i Jylland og Fyn samt 1 300 forhandlere på Sjælland,
— Ordregiver har behov for 3 lokale lagre, 1 på Sjælland og 2 i Jylland,
— Den primære transportopgave er transport af udstyr mellem de lokale lagre.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling på baggrund af de prækvalificerede ansøgeres indlevering af et første indledende tilbud. Det første indledende tilbud vil danne grundlag for forhandlingsrunden. Ordregiver forbeholder sig ret til at indgå aftale på baggrund af ethvert indledende tilbud, herunder det første tilbud. Såfremt der ikke tildeles ud fra første indledende tilbud gennemføres første forhandlingsmøde. Ordregiver kan indkalde til yderligere forhandlingsmøder, såfremt det viser sig nødvendigt for at eliminere uhensigtsmæssigheder i tilbuddene, jf. også udbudsbetingelserne.
Den anslåede værdi af rammeaftale, jf. pkt. II.2.6 er et skøn over det forventede forbrug.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af teknisk service og transport
Del VI: Supplerende oplysninger
Efter tilbudsfristen har vi konstateret, at der var mangler ved det offentliggjorte udbudsmateriale, der var egnet til at skabe uklarhed.
For at sikre overholdelsen af principperne om ligebehandling og gennemsigtighed i udbudslovens § 2 vælger vi for en sikkerheds skyld at aflyse udbuddet.
Der vil hurtigst muligt blive igangsat et nyt udbud, som vi håber, at I vil finde interessant.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk