Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=255364&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
(25.05.2020)
Bayer A/S
København S
Opdateringer
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 18-12-2019
Time: 23:59
Læses:
Dato: 02-01-2020
Time: 23:59
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 18-12-2019
Time: 23:59
Læses:
Dato: 13-01-2020
Time: 23:59
Yderligere oplysninger
Bemærk at datoen for afgivelse af tilbud oprindeligt var d. 18.12.2019, og senere ved bekendtgørelse 2019/S 233-572459 blev ændret til d. 2.1.2020. Ved offentliggørelse af nærværende bekendtgørelse rykkes fristen for afgivelse af tilbud fra d. 2.1.2020 til d. 13.1.2020 kl. 23:59.
Ordregivers sidste mulighed for at besvare spørgsmål i form af supplerende oplysninger rykkes til d. 6.1.2020.
Med henblik på at sikre ordregivers mulighed for at besvare indkomne spørgsmål, opfordres tilbudsgivere til at fremsende sine spørgsmål senest d. 1.1.2020.
Dosismonitoreringssystem
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Mettemarie Tange
E-mail: mtang@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 12345678
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Lasse Stender
E-mail: lasse.stender@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Del II: Genstand
Dosismonitoreringssystem
Et regionalt dækkende dosismonitoreringssystem til det radiologiske område.
Region Sjælland
Et regionalt dækkende dosismonitoreringssystem til det radiologiske område. På baggrund af lov nr. 23 af 15.1.2018 om ioniserende stråling og strålebeskyttelse (strålebeskyttelsesloven) samt BEK nr. 84 af 2.2.2018, Bekendtgørelse om ioniserende stråling og strålebeskyttelse vil kunden indføre ét regionalt dosismonitoreringssystem for ioniserende stråling.
Kontrakten kan forlænges op til 4 gange. Hver forlængelse kan være op til 12 måneder.
Udbuddet indbefatter 2 optioner, foruden adgangen til at forlænge kontraktens varighed.
Option 1: Tilslutning til kommende PACS/VNA.
Option 2: Region Nordjyllands anskaffelse af dosismonitoreringssystem, inkl. implementerings-, vedligeholdelses-, og support ydelser, som beskrevet i udkast til kontrakt samt tilhørende bilag. Såfremt Region Nordjylland benytter sig af option 2, vil option 1 ligeledes gælde for Region Nordjylland.
Kontrakten er ikke opdelt grundet rettighedsrelaterede afhængigheder mellem leverancen og den efterfølgende vedligeholdelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver angiver i ESPD-formularens Del IV en eller flere referencer, der indeholder følgende:
— Beskrivelse af den leverede løsning, herunder overordnet funktion og omfang,
— Modtager, officielt navn på den juridiske enhed der modtog løsningen,
— Tidspunkt for påbegyndt levering og oplysning om hvorvidt tilbudsgiver fortsat drifter og/eller vedligeholder løsningen,
— Kontaktinformation til modtager, i form af navn, e-mail, og telefonnummer.
Der kræves ikke yderligere dokumentation for anførte referencer. Dog forbeholder ordregiver sig ret til at kontakte modtagerens kontaktperson med henblik på verificering af oplysningerne.
Tilbudsgiver skal have minimum en reference, der indbefatter levering og implementering af en softwareløsning, der har til formål at monitorere og analysere patienters dosis af ioniserende stråling pr. behandling samt over tid, til en offentlig sundhedsmyndighed.
For at referencen kan tages i betragtning er det et mindstekrav, at der enten har fundet levering, implementering, eller service og vedligehold sted inden for de seneste 3 år, regnet fra denne udbudsbekendtgørelses dato for offentliggørelse.
Del IV: Procedure
Projektets projektleder samt eventuelt programleder vil forestå åbningen af de modtagne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 samt de frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 finder anvendelse i nærværende udbud.
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt denne er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 - 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens øvrige bestemmelser, herunder § 138.
Bemærk at Ordregiver forud for tildeling af kontrakt er forpligtet til at kræve, at den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD-formularen vedrørende de for udbuddet gældende udelukkelsesgrunde. For danske virksomheder vil dokumentationen bestå i en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen mindre end 6 måneder før tilbudsfristen. Dokumentation for en udenlandsk tilbudsgiver afhænger af mulighederne i det pågældende land. Bemærk at oplysningerne, der afgives af tilbudsgiver i ESPD-formularens Del IV, på baggrund af udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.3, i udgangspunktet udgør dokumentation for opfyldelse af mindstekravet i udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.3. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at kontakte den eller de angivne referencer, med henblik på verificering af oplysningerne.
Dokumentation skal i absolutte udgangspunkt være Ordregiver i hænde senest 21 dage fra ordregivers fremsendelse af anmodning til den relevante tilbudsgiver.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: N/A
Land: Danmark
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk