Fakta om udbudet
Udbyder
TREFOR Infrastruktur A/S
Udbud af elforsyningskomponenter
TREFOR Infrastruktur A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 39 17 42 19
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Jørgensen
E-mail: anne@trefor.dk
Telefon: +45 70505050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/351020
CVR-nummer: 26 23 06 91
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
CVR-nummer: 28 29 79 47
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
CVR-nummer: 20 81 04 40
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
CVR-nummer: 31 08 86 58
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
CVR-nummer: 19 06 54 72
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
CVR-nummer: 39 17 41 11
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
CVR-nummer: 39 17 42 19
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@trefor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
CVR-nummer: 20 80 63 97
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@trefor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor-elnet.dk
CVR-nummer: 20 80 64 00
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@trefor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
CVR-nummer: 17 01 01 31
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@trefor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
CVR-nummer: 27 97 00 36
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
E-mail: anne@ewii.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ewii.com
Samtlige selskaber, der er koncernforbundne med TREFOR Infrastruktur kan hos leverandøren købe de af aftalen omfattede produkter på de i aftalen fastsatte vilkår.
Del II: Genstand
Udbud af elforsyningskomponenter
Ved nærværende udbud ønsker Oodregiver at indhente tilbud på komponenter til elforsyningsbranchen, såsom kabler, kabelskabe, muffer, sikringer og kabelrør for spændingsniveauerne 0,4 kV og 10 kV samt værnemidler, bolte, industrikomponenter og håndværktøj.
Kravene til de udbudte produkter er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen, jf. aftalebilag 2, mens ordregivers krav til rammeaftalens vilkår fremgår af det vedlagte udkast til rammeaftale.
Rammeaftalen vil være gældende fra den 1.12.2019 til og med den 30.11.2022 med mulighed for, at ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Ordregivers forsyningsområder
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på komponenter til elforsyningsbranchen, såsom kabler, kabelskabe, muffer, sikringer og kabelrør for spændingsniveauerne 0,4 kV og 10 kV samt værnemidler, bolte, industrikomponenter og håndværktøj.
Kravene til de udbudte produkter er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen, jf. aftalebilag 2, mens ordregivers krav til rammeaftalens vilkår fremgår af det vedlagte udkast til rammeaftale.
Rammeaftalen vil være gældende fra den 1.12.2019 til og med den 30.11.2022 med mulighed for, at ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Ordregiver har mulighed for at forlænge aftalen i 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af elforsyningskomponenter
CVR-nummer: 56973311
Postadresse: Stations Alléen 40
By: Herlev
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2730
Land: Danmark
E-mail: habh@lemu.dk
Telefon: +45 36955832
Internetadresse: http://www.lemu.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Vedr. forhandling:
Ordregiver forventer at gennemføre 2 forhandlingsrunder. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at tildele rammeaftalen på grundlag af det indledende tilbud og dermed undlade at gennemføre forhandlingsrunderne.
Antallet af bydende vil blive reduceret i løbet af forhandlingerne. Ordregiver forventer således at reducere antallet af bydende til 3 tilbudsgivere til 2 forhandlingsrunde, forudsat at 2 forhandlingsrunde gennemføres. En evt. reducering vil ske på baggrund af det for udbuddet fastsatte tildelingskriterium.
Efter afholdelse af forhandlingsmøder opfordrer ordregiver ved opfordringsskrivelse tilbudsgiverne til at afgive deres endelige tilbud indenfor en af ordregiver fastsat frist. Opfordringsskrivelsen kan muligvis indeholde ændringer til det allerede offentliggjorte udbudsmateriale.
Tilbudsgivernes endelige tilbud evalueres af ordregiver ved angivelse af det for udbuddet fastsatte tildelingskriterium. Ordregiver er efter tildelingsbeslutningen berettiget til at gennemføre afsluttende forhandlinger med den valgte tilbudsgiver.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk