Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=253829&B=BM
Udbyder
Arbejdstilsynet
Vindere
Indkøb af elektronike kørebøger
(21.04.2020)
Accenture A/S
Bohrsgade 35
1799 København V
Elektroniske kørebøger
Arbejdstilsynet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 21481815
Postadresse: Landskronagade 33
By: København Ø
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Sabrina Lechenmayer
E-mail: sle@bm.dk
Telefon: +45 70121288
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://amid.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/308612
Del II: Genstand
Elektroniske kørebøger
Formålet med indkøbet er at købe en løsning, der kan anvendes til at tracke de tilsynsførendes kørsel og udregne kørselsgodtgørelse til medarbejderne på baggrund af den indsamlede data.
Udbuddet vedrører indgåelse af en rammeaftale med Arbejdstilsynet på køb af elektroniske kørebøger.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder ved Arbejdstilsynets skriftlige meddelelse herom til leverandøren senest 1 måned før rammeaftalens planlagte ophør.
For så vidt angår den tekniske og faglige formåen gælder, at hvis der er flere end 5 egnede ansøgere, vil der blive foretaget en objektiv udvælgelse af de bedst egnede ansøgere. Ordregiver vil i udvælgelsen særligt lægge vægt på referencer fra organisationer og virksomheder med sammenlignelige opgaver, samt bedste referencer vurderet i forhold til opgaven.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal oplyse den samlede årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og godkendte regnskabsår.
Ansøger skal oplyse overskudsgraden for de seneste 3 afsluttede og godkendte regnskabsår. Derudover skal ansøger oplyse soliditetsgraden for det seneste afsluttede og godkendte regnskabsår.
Minimumsniveauet for økonomisk og finansiel formåen for den samlede årsomsætning er 1 x kontraktsum (2 400 000 DKK ekskl. moms) beregnet som et gennemsnit af de 3 regnskabsår.
Minimumsniveauet for overskudsgraden er en positiv gennemsnitsværdi. Minimumsniveauet for soliditetsgraden er, at den skal være positiv.
Ansøger skal angive referencer for sammenlignelige opgaver.
Minimumsniveauet er 4 referencer, og referencer må højst være 5 år gamle. Referencerne skal være relevante i forhold til den udbudte aftale.
Referencerne skal præsenteres enkeltvis, og præsentationen bør indeholde en beskrivelse af de tekniske krav til leverancen, herunder en beskrivelse af ansøgers opfyldelse heraf, og tidsforbruget ved referencen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/