Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Gribskov Kommune
Vindere
Offentlig udbud af kaldeanlæg til Gribskov Kommune
(17.01.2020)
Access Technology A/S
Møgelgårdsvej 14A
8520 Lystrup
Offentlig udbud af kaldeanlæg til Gribskov Kommune
Gribskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188440
Postadresse: Rådhusvej 3
By: Helsinge
NUTS-kode: DK013
Postnummer: 3200
Land: Danmark
Kontaktperson: Semial Rusiti
E-mail: srusi@gribskov.dk
Telefon: +45 72496634
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/116813776.aspx
Del II: Genstand
Offentlig udbud af kaldeanlæg til Gribskov Kommune
Gribskov Kommune udbyder indkøb af kaldeanlæg til 5 plejecentre. Kaldeanlæggene skal være fuld funktionsdygtige ved levering.
Kontrakten vedrører levering og installering af fuldt funktionsdygtige kaldeanlæg med positionering/zonering alarmsendere og muligvis alarmmodtagere på 5 plejecentre. Det er vigtigt, at der installeres en ny og fremtidssikret alarm- og kommunikationsløsning, som kan løse de allerede kendte behov. De nye kaldeanlæg skal derfor leveres fuldt funktionsdygtige. Da tilbudsgiverne har det bedste kendskab på markedet, understreger ordregiver, at der er tale om resultatforpligtelse.
Til kaldeanlæggene er der behov for trådløse telefoner til brug sammen med kaldeanlæggene.
Hertil skal der etableres en WEB-baseret vagtcentral som styreenhed for personsikringssystem. WEB-systemet skal implementeres med fælles database for alle vagtcentraler på kommunens plejecentre og skal dermed fungere med de eksisterende systemer.
Tovejstale til 3 plejecentre, låseordning til udsigten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk