Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
Rammeaftale på service af Cisco Netværksudstyr
(20.12.2019)
Conscia A/S
Nannasvej 7
8000 Aabyhøj
Rammeaftale på Service af Cisco netværksudstyr
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41826614
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas K. SChmidt
E-mail: Udbud@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.au.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale på Service af Cisco netværksudstyr
Aarhus Universitet udbyder en kontrakt vedrørende servicering af Cisco netværksudstyr, hvilket indebærer levering af erstatningsudstyr samt mulighed for at trække på et fagligt stærkt og erfarent beredskab af konsulenter. Et velfungerende netværk er af afgørende betydning for driften på Aarhus Universitet. Ordregivers netværksteam består af folk med et højt fagligt og teknisk niveau, hvorfor det er Ordregivers ønske at indgå kontrakten med en leverandør, der besidder et beredskab bestående af fagligt stærke og erfarne konsulenter, som kan give de interne netværksfolk sparring i den daglige problemløsning samt mulighed for at rykke ud i situationer, hvor der er behov for akut fejlretning af netværket.
Aarhus
Aarhus Universitet udbyder en kontrakt vedrørende servicering af Cisco netværksudstyr, hvilket indebærer levering af erstatningsudstyr samt mulighed for at trække på et fagligt stærkt og erfarent beredskab af konsulenter. Et velfungerende netværk er af afgørende betydning for driften på Aarhus Universitet. Ordregivers netværksteam består af folk med et højt fagligt og teknisk niveau, hvorfor det er Ordregivers ønske at indgå kontrakten med en leverandør, der besidder et beredskab bestående af fagligt stærke og erfarne konsulenter, som kan give de interne netværksfolk sparring i den daglige problemløsning samt mulighed for at rykke ud i situationer, hvor der er behov for akut fejlretning af netværket.
Formålet med nærværende udbud er, som beskrevet ovenfor at servicere Ordregivers Cisco netværksudstyr, ved at levere erstatningsudstyr samt mulighed for at trække på et fagligt stærkt og erfarent beredskab af fagligt stærke og erfarne konsulenter, som kan give de interne netværksfolk sparring i den daglige problemløsning samt mulighed for at rykke ud i situationer, hvor der er behov for akut fejlretning af netværket.
Underkriteriet ”Pris” vurderes relativt. Tilbuddene vurderes dermed i forhold til de øvrige indkomne tilbud. Delpriser omregnes til point ved anvendelse af en ikke-lineær-pointmodel.
Underkriteriet ”Kvalitet” og dertilhørende delkriterier vurderes absolut. Tilbuddene vurderes dermed uafhængigt af de øvrige indkomne tilbud. Tildeling af point sker på baggrund af hvor godt tilbuddene opfylder ønskerne knyttet til de enkelte underkriterier. Flere tilbud kan således opnå samme point.
Ordregiver vil anvende en 8-point skala ved evaluering af underkriterier med kriterierne for de enkelte point
Indeholdt i de 48 måneder er der 2 forlængelser på hver 12 måneder. (24+12+12)
Option på servicering af Kundens forventede fremtidige netværksudstyr på Ciscos globale netværksudstyrsliste.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Aarhus
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
§ 7, stk. 3:
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Efter § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk