Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse: 26.6.2015 (12:00) IV.3.8) Åbning af bud: 26.6.2015 (12:01) IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse: 26.5.2015 (12:00) IV.3.8) Åbning af bud: 26.5.2015 (12:01)
Uafsluttet procedureOrdretildelingsproceduren er blevet afbrudtKontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse
Kontrakt om levering, implementering, drift og vedligehold af Beskæftigelsessystem og ESDH-system
Københavns Kommune
Danmark-København: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2015/S 071-125985
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) | Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Københavns Kommune Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kk.dk Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.kk.dk/indhold/udbud-af-besk%C3%A6ftigelsessystem-og-esdh-system Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er) Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er) Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er) |
I.2) | Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed |
I.3) | Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester |
I.4) | Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej |
Del II: Kontraktens genstand
II.1) | Beskrivelse |
II.1.1) | Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten: Kontrakt om levering, implementering, drift og vedligehold af Beskæftigelsessystem og ESDH-system. |
II.1.2) | Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer Leasing Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, Bernstorffsgade 17, 1592 Købehavn V. NUTS-kode |
II.1.3) | Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt |
II.1.4) | Oplysninger om rammeaftale |
II.1.5) | Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene Københavns Kommune ønsker med dette udbud at anskaffe brugsret og migrere til nye beskæftigelses- og ESDH-systemer, der er primære IT-systemer i beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune. Systemerne bruges f.eks. til opfølgning på borgernes ledighedsforløb og dokumenterer aftaler med borgerne. Systemerne skal anvendes af ca. 2 800 brugere. Opgaven indeholder drift, support og vedligehold af de ny standardsystemer samt implementering i kommunen. De nye systemer forventes implementeret sidst i 2015. |
II.1.6) | CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
72000000 |
II.1.7) | Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja |
II.1.8) | Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej |
II.1.9) | Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej |
II.2) | Kontraktens mængde eller omfang |
II.2.1) | Samlet mængde eller omfang:
Anslået værdi eksklusive moms: interval: mellem 50 000 000 og 100 000 000 DKK |
II.2.2) | Oplysninger om optioner
Optioner: ja Beskrivelse af disse optioner: Funktionelle optioner: — ekstra revisorerklæring — virksomhedsmodul — konvertering af VIAS — breve — undervisningshold — udviklingsmål (UM) / KBHIJOB — konvertering af Udviklingsmål (UM) / KBHIJOB — KK's Input Output Management Solution — tilkøb af snitflader — etablering af test- og uddannelsesmiljø. Tidsmæssige optioner: — forlængelse af kontrakten på 2 x 12 måneder, jf. pkt. II.2.3). |
II.2.3) | Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2 Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter: måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten) |
II.3) | Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 72 (fra tildeling af kontrakten) |
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) | Kontraktbetingelser |
III.1.1) | Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges: Der er ikke krav om sikkerhedsstillelse eller anden garanti. |
III.1.2) | De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom: Fremgår af udbudsmaterialet. |
III.1.3) | Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles: Der kræves ingen særlig retlig form. Samtlige deltagere i et konsortium eller anden form for sammenslutning af virksomheder skal hæfte direkte, solidarisk og ubegrænset for tilbuddet og opfyldelse af den tildelte kontrakt. Der skal udpeges en fælles befuldmægtiget blandt de solidarisk hæftende deltagere. |
III.1.4) | Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej |
III.2) | Betingelser for deltagelse |
III.2.1) | De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgiver skal i sit tilbud angive følgende: 1) Oplysning om ansøgerens virksomhedsnavn og selskabsform, CVR-nr., adresse samt navn, telefonnummer og e-mail på ansøgers kontaktperson. 2) Erklæring på tro og love om ubetalt forfalden gæld til det offentlige i henhold til bekendtgørelsen af lov om begrænsning af skyldners mulighed for at deltage i offentlige udbudsforretninger og om ændringer af visse andre love, jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997. 3) Erklæring på tro og love om at ansøger ikke befinder sig i en af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og 2 anførte udelukkelsesgrunde. |
III.2.2) | Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der stilles ikke krav til økonomisk eller finansiel kapacitet. |
III.2.3) | Teknisk kapacitet Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der stilles ikke krav til teknisk kapacitet, udover hvad der fremgår af udbudsmaterialet. |
III.2.4) | Oplysning om reserverede kontrakter |
III.3) | Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter |
III.3.1) | Oplysninger om en bestemt profession |
III.3.2) | Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen |
Del IV: Procedure
IV.1) | Type procedure |
IV.1.1) | Type procedure
Offentlig |
IV.1.2) | Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage |
IV.1.3) | Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen |
IV.2) | Tildelingskriterier |
IV.2.1) | Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument |
IV.2.2) | Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej |
IV.3) | Administrative oplysninger |
IV.3.1) | Sagsnummer hos den ordregivende myndighed: |
IV.3.2) | Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej |
IV.3.3) | Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter |
IV.3.4) | Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
26.6.2015 - 12:00 |
IV.3.5) | Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage |
IV.3.6) | Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk. Andet: Dokumentation, der ikke foreligger på dansk, kan afleveres på engelsk, norsk eller svensk. |
IV.3.7) | Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud) |
IV.3.8) | Åbning af bud
Dato: 26.6.2015 - 12:01 Sted: Hos ordregiver. Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej |
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) | Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej |
VI.2) | Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej |
VI.3) | Yderligere oplysninger |
VI.4) | Klageprocedurer |
VI.4.1) | Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne Der er intet officielt møglingsorgang i Danmark. |
VI.4.2) | Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv. (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over andet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en tildelingsbekendtgørelse i EU-Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. |
VI.4.3) | Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen |
VI.5) | Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
9.4.2015 |