Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
MALDI-MS system
(25.10.2019)
Bruker Nordic AB
Vallgatan 5
170 67 Solna
MALDI-MS system
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Claus Eskerod
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
Telefon: +45 60941215
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
MALDI-MS system
Anskaffelse af 1 stk. Bruker AutoFlex maX TOF/TOF MALDI-MS system.
Finsenlanboratoriet, Rigshospitalet
Anskaffelse af 1 stk. Bruker AutoFlex maX TOF/TOF MALDI-MS system.
Yderligere tilhørende udstyr/funktionalitet, service, reservedele.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Ordregiver har krav til bl.a. kompatibilitet med Windows 10, 10 bit dynamisk område for alle målinger, selvrensende ion-kilde på mindre end 20 min, samt datter-ion spektre med metoder, som Bruker har patent på.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
MALDI-MS system
Postadresse: Vallgatan 5
By: Solna
NUTS-kode: SE
Postnummer: 170 67
Land: Sverige
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk