Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Boligkontoret Danmark
Vindere
(21.01.2020)
Detaljen Danmark ApS
Frederiksberg
(21.01.2020)
Byggeprojekt.dk ApS
København SV
Udbud vedr. levering af IKT-værktøjer
Boligkontoret Danmark
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
31386616
Havneholmen 21
København V
1561
Danmark
Kontaktperson: Mai Sloth
Telefon: +45 26631459
E-mail: misl@niras.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/113376498.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.boligkontoret.dk/
Del II: Genstand
Udbud vedr. levering af IKT-værktøjer
Udbuddet vedrører levering af IKT-værktøjer til Boligkontoret Danmark.
Boligkontoret Danmark ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør om levering af IKT-værktøjer, som understøtter kommunikation i forbindelse med et byggeprojekt og kan håndtere udbud samt mangelregistrering.
Aftalen ønskes indgået for en periode på 4 år.
Ordregiver forventer under aftalen at oprette 80 - 120 projektweb med dertilhørende udbud og mangellister.
Udbuddet vedrører levering af IKT-værktøjer til Boligkontoret Danmark.
Boligkontoret Danmark ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør om levering af IKT-værktøjer, som understøtter kommunikation i forbindelse med et byggeprojekt og kan håndtere udbud samt mangelregistrering.
Aftalen ønskes indgået for en periode på 4 år.
Ordregiver forventer under aftalen at oprette 80 - 120 projektweb med dertilhørende udbud og mangellister.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver bedes angive følgende regnskabsoplysninger for de 3 seneste disponible regnskabsår, under hensyntagen til, hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed:
Årlig omsætning:
— Mindstekrav: Tilbudsgivers årlige netto omsætning skal i hvert regnskabsår være mindst 4 000 000 DKK.
Egenkapital:
— Mindstekrav: Tilbudsgivers egenkapital skal være 2 000 000 i alle regnskabsårene.
Årlig omsætning:
— Mindstekrav: Tilbudsgivers årlige netto omsætning skal i hvert regnskabsår være mindst 4 000 000 DKK.
Egenkapital:
— Mindstekrav: Tilbudsgivers egenkapital skal være 2 000 000 i alle regnskabsårene.
Tilbudsgiver bedes angive op til 5 referencer fra tilsvarende kontrakter, hvor en offentlig ordregiver anvender tilbudsgivers system. Kontrakterne skal som minimum have en værdi over 300 000 DKK inkl. moms.
Tilbudsgiver skal vedlægge mindst 2 sammenlignelige referencer.
Der stilles krav om indgåelse af databehandleraftale.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
Indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige
Angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk