Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/58832930-0930-4c25-9188-a425e0c81557/publicMaterial
Udbyder
Herning Kommune
Vindere
(28.11.2019)
AV Center Vest APS
Tomsagervej 10
8230 Åbyhøj
Opdateringer
II 2.6
Placering af det tekst, der skal ændres:Anslået værdi
I stedet for:
Læses:
5 200 000
AV-udstyr
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29 18 99 19
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Rasmus Raun
E-mail: rasmus.raun@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/58832930-0930-4c25-9188-a425e0c81557/homepage
29189617
Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
E-mail: rasmus.raun@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Del II: Genstand
AV-udstyr
Udbuddet vedrører indkøb og levering af AV-udstyr til Herning og Ikast-brande Kommune, inden for følgende overordnede kategorier: Projektorer, Skærme, Lydsystemer og Tilbehør til, samt Serviceydelser.
Der udbydes en 4-årig rammeaftale på levering af AV-udstyr til Herning og Ikast-brande Kommune, inden for følgende overordnede kategorier: Projektorer, Skærme, Lydsystemer og Tilbehør til, samt Serviceydelser. Et væsentligt element for aftalen til Herning Kommune, er levering af ca. 69 stk. Interaktive Skærme i str. 86"-90" og ca. 15 stk. Interaktive Skærme i str. 65"-70" til den nybyggede Lindbjergskole i Hammerum, 7400 Herning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Positiv egenkapital for seneste afsluttet regnskabsår,
- Positiv soliditetsgrad for seneste afsluttet regnskabsår.
- Positiv egenkapital for seneste afsluttet regnskabsår,
- Positiv soliditetsgrad for seneste afsluttet regnskabsår.
- Krav til levering af skærme til Lindbjergskolen i Herning, i ugerne 48-49 2019,
- Krav til referencer.
- Det er et mindstekrav for at kunne afgive tilbud på aftalen, at tilbudsgiver kan levere ca. 69 interaktive skærme 86”-90” og ca. 15 Interaktive skærme 65”-70” ugerne 48-49 2019 til Lindbjergskolen i Herning,
- Tilbudsgiver skal angive referencer på op til 3 af de betydeligste tilsvarende leverancer inden for de seneste 3 år. Med tilsvarende leverancer menes leverancer til ordregivere inden for de udbudte produktområder, hvor tilbudsgiver som minimum har leveret produkter inden for varegrupperne: Projektorer, Skærme og Lydsystemer. Mindst en af de angivne referencer skal angå en leverance, der er tilsvarende den levering, der skal ske til Lindbjergskolen, dvs. levering, montering og installation af ca. 84 skærme på en matrikel inden for kort tid.
Referencen skal indeholde: Beskrivelse af de leverede produkter, aftaleværdi, tidspunkt for udførelsen (dato)/rammeaftalens varighed og modtager af varerne (kontaktoplysninger på kunden).
Del IV: Procedure
Den nybyggede Lindbjergskole i Herning åbner d. 2. januar, hvor den skal være klar til at tage imod eleverne. Til brug i undervisningen skal skolen have installeret Interaktive Skærme, og det er ordregivers vurdering, at hasteprocedure er nødvendig, for at kunne sikre levering og installation af skærmene, inden skolen åbner.
Del VI: Supplerende oplysninger
Der vil ske udelukkelse af tilbudsgiveren, såfremt tilbudsgiveren er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7.
1) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden
for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning, kollektive
aftaler eller de miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser, der er afledt af konventionerne, der er nævnt i bilag X til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26.2.2014 om offentlige udbud og om ophævelse af direktiv 2004/18/EF (EU-Tidende 2014, nr. L 94, side 65), eller er omfattet af retsakter, der vedtages af Europa-Kommissionen i medfør af direktivets artikel 57, stk. 4, jf. artikel 88;
2) ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende;
3) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet;
4) ordregiveren har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning;
5) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsenhar medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion;
6) ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøgeren eller tilbudsgiveren groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller
Tildeling af kontrakt, eller
7) ansøgeren eller tilbudsgiveren har ubetalt forfalden gæld på under 100 000 DKK til offentlige myndigheder
vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk