Fakta om udbudet
Udbyder
Medicoteknik
Udbud af glasskannere
Medicoteknik
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Sygehusvej 4
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Steffen Petersen
Telefon: +45 21157956
E-mail: Steffan.Stuhr.Petersen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af glasskannere
Indkøb af skannere til samtlige sygehuse i Region Syddanmark, i forbindelse med Digital patologi. Skannerne skal have integration til det indkøbte Sectra billedhåndteringssystem jf. EU udbuds nr. 2019/S115-282922 af 18.6.2019.
Indkøb af skannere til samtlige sygehuse i Region Syddanmark samt options regioner, i forbindelse med Digital patologi. Skannerne skal have integration til det indkøbte Sectra billedhåndteringssystem jf. EU udbuds nr. 2019/S115-282922 af 18.6.2019.
Følgende regioner deltager som option:
Region Midtjylland
Nørrebrogade 44
8000 Aarhus C
Region Sjælland
Alleen 15
4180 Sorø
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af glasskannere
Del VI: Supplerende oplysninger
Medicoteknik annullerer udbud 2029/S 125-304916 og påtænker at genudbyde opgaven senere, da ingen af de indkommende tilbud levede op til de stillede krav.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/