Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud af procesportal
(10.12.2019)
Globeteam A/S
Virumgårdsvej 17A
2830 Virum
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 04-10-2019
Time: 09:00
Læses:
Dato: 09-10-2019
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 04-10-2019
Time: 09:00
Læses:
Dato: 09-10-2019
Time: 12:00
Udbud af procesportal
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
København NV
Danmark
Kontaktperson: Ketty Mazzara Heiberg
E-mail: ak3n@kk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/112675238.aspx
Del II: Genstand
Udbud af procesportal
Anskaffelse af et BPM-System (Business Process Management), hvor der kan modelleres med BPMN-notationer (procesportal)
Københavns Kommune ønsker at anskaffe en ny procesportal til modellering af forretningskritiske processer, der opbygges efter et proceshierarki. Systemet skal understøtte processtyring og vedligehold af Dokumentationen. Dokumentationen kan endvidere fastholde viden ved afgang af nøglemedarbejdere.
Systemet skal dermed skabe et overblik over de forretningskritiske processer i et end to end perspektiv og dokumentere hvilke kontroller for mangel og fejl, der er knyttet til dem.
Det forventes at Leverandøren leverer et standardsystem med få eller ingen tilpasninger til Kundens behov.
Leverandøren skal uddanne Kundens superbrugere i brug af Systemet, således at disse er i stand til at benytte Systemets funktionalitet og videreformidle deres viden til øvrige af Kundens medarbejdere.
Leverandøren skal derudover vedligeholde Systemet og yde support for systemejere og superbrugere på dette.
Aftalen kan forlænges 2 x 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af: revisorpåtegnet årsregnskab eller revisorerklæring om tilbudsgivers samlede omsætning i det seneste disponible regnskabsår, revisorpåtegnet årsregnskab eller revisor erklæring om tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en omsætning på minimum 5 000 000 DKK ekskl. moms i det seneste disponible regnskabsår. Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 1 000 000 DKK ekskl. moms i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal fremvise i alt en reference udført inden for de seneste 3 år.
Tilbudsgiver skal have præsteret minimum én (1) levering og implementering af en procesportal til en offentlig myndighed eller en privat virksomhed med minimum 100 medarbejdere. Den pågældende procesportal skal være taget i drift, og levering og implementering af den pågældende procesportal skal være udført inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § § 135, 136 og 137 nr. 1, 2, 3 (Se herom i udbudsbetingelserne).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk