Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Udbud af dynamisk indkøbssystem vedr. Indtægtsoptimeringsanalyser- og leverancer
Aarhus Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 130-296570)
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: William Huang Tinglef
Telefon: +45 89402130
E-mail: Wht@aarhus.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f42ca169-a5ba-4ca3-9e61-92d7f28556db/homepage
Del II: Genstand
Udbud af dynamisk indkøbssystem vedr. Indtægtsoptimeringsanalyser- og leverancer
Aarhus Kommune ønsker korrekt registrering af data. Primært fordi data bruges, og de selvfølgelig derfor skal være korrekte, men også fordi ukorrekte data kan give kommunen merudgifter eller færreindtægter, end korrekt dataregistrering ville have gjort. Aarhus Kommune har allerede gennemført en række indtægtsoptimerings projekter, både internt og ved ekstern opgaveløsning. Konkret indenfor det sociale område og byggesagsbehandling. Gevinsterne henføres til mellemkommunale betalinger og kommunens udligning via Udligningslovens socioøkonomiske indeks, som ligger til grund for tilskudsberegningen ved udligning.
Udbud af dynamisk indkøbsystem vedr. indtægtsoptimeringsanalyser- og leverancer, er opdelt i 4 kategorier, se Bilag 2 - Systemets genstand:
- Kategori 1. Fast pris for gentagende analyser,
- Kategori 2. Fast pris for enkeltstående analyse,
- Kategori 3. Variabel pris for gentagende analyser "No Cure, No Pay" Model,
- Kategori 4. Variabel pris for enkeltstående analyse "No Cure, No Pay" Model.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Udbud af dynamisk indkøbssystem vedr. Indtægtsoptimeringsanalyser- og leverancer
Udbud af dynamisk indkøbssystem vedr. datakvalitetsanalyser og leverancer
Aarhus Kommune ønsker korrekt registrering af data. Primært fordi data bruges, og de selvfølgelig derfor skal være korrekte, men også fordi ukorrekte data kan give kommunen merudgifter eller færreindtægter, end korrekt dataregistrering ville have gjort. Aarhus Kommune har allerede gennemført en række indtægtsoptimerings projekter, både internt og ved ekstern opgaveløsning. Konkret indenfor det sociale område og byggesagsbehandling. Gevinsterne henføres til mellemkommunale betalinger og kommunens udligning via Udligningslovens socioøkonomiske indeks, som ligger til grund for tilskudsberegningen ved udligning.
Udbud af dynamisk indkøbsystem vedr. indtægtsoptimeringsanalyser- og leverancer, er opdelt i 4 kategorier, se Bilag 2 - Systemets genstand:
- Kategori 1. Fast pris for gentagende analyser,
- Kategori 2. Fast pris for enkeltstående analyse,
- Kategori 3. Variabel pris for gentagende analyser "No Cure, No Pay" Model,
- Kategori 4. Variabel pris for enkeltstående analyse "No Cure, No Pay" Model.
Aarhus Kommune ønsker korrekt registrering af data. Primært fordi data bruges, og de selvfølgelig derfor skal være korrekte, men også fordi ukorrekte data kan give kommunen merudgifter eller færreindtægter, end korrekt dataregistrering ville have gjort. Aarhus Kommune har allerede gennemført en række datakvalitetsprojekter, både internt og ved ekstern opgaveløsning. Konkret indenfor det sociale område og byggesagsbehandling. Gevinsterne henføres til mellemkommunale betalinger og kommunens udligning via Udligningslovens socioøkonomiske indeks, som ligger til grund for tilskudsberegningen ved udligning.
Udbud af dynamisk indkøbsystem vedr. datakvalitetsanalyser- og leverancer, er opdelt i 4 kategorier, se Bilag 2 - Systemets genstand:
- Kategori 1. Fast pris for gentagende analyser,
- Kategori 2. Fast pris for enkeltstående analyse,
- Kategori 3. Variabel pris for gentagende analyser "No Cure, No Pay" Model,
- Kategori 4. Variabel pris for enkeltstående analyse "No Cure, No Pay" Model.
I ’kategori 1 – Fast pris for gentagende analyser’ påtænkes udbudt indtægtsoptimeringsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en dataleverance system og/eller konsulentbistand til selv, at kunne udføre indtægtsoptimeringsanalyse på Aarhus Kommunes data og kunne gentage dette efterfølgende. Betalingen sker uanset om der findes fejl i data eller ej. I denne kategori bydes med fast pris i DKK som betaling for opgaveløsning.
I ’kategori 1 – Fast pris for gentagende analyser’ påtænkes udbudt datakvalitetsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en dataleverance system og/eller konsulentbistand til selv, at kunne udføre datakvalitetssanalyse på Aarhus Kommunes data og kunne gentage dette efterfølgende. Betalingen sker uanset om der findes fejl i data eller ej. I denne kategori bydes med fast pris i DKK som betaling for opgaveløsning.
I ´Kategori 2 – Fast pris for enkeltstående analyse’ påtænkes udbudt indtægtsoptimeringsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en enkeltstående indtægtsoptimeringsanalyse, som leverandøren udfører for Aarhus Kommune. Betalingen sker uanset om der findes fejl i data eller ej. I denne kategori bydes med fast pris i DKK som betaling for opgaveløsning.
I ´Kategori 2 – Fast pris for enkeltstående analyse’ påtænkes udbudt datakvalitetsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en enkeltstående datakvalitetsanalyse, som leverandøren udfører for Aarhus Kommune. Betalingen sker uanset om der findes fejl i data eller ej. I denne kategori bydes med fast pris i DKK som betaling for opgaveløsning.
I ’Kategori 3 – Variabel pris for gentagende analyser’ påtænkes udbudt indtægtsoptimeringsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en dataleverance system og/eller konsulentbistand til selv at kunne udføre indtægtsoptimeringsanalyse på Aarhus Kommunes data og kunne gentage dette efterfølgende. Betalingen sker kun hvis der findes fejl i data.
I denne kategori bydes med procentsats af værdien af fundne fejl som betaling for opgaveløsning.
I udbudsmaterialet vil fremgå en maksimalpris, således at betaling for opgaveløsning ikke kan overstige dette beløb uanset den samlede værdi af de fundne fejl.
I ’Kategori 3 – Variabel pris for gentagende analyser’ påtænkes udbudt datakvalitetsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en dataleverance system og/eller konsulentbistand til selv at kunne udføre datakvalitetsanalyse på Aarhus Kommunes data og kunne gentage dette efterfølgende. Betalingen sker kun hvis der findes fejl i data.
I denne kategori bydes med procentsats af værdien af fundne fejl som betaling for opgaveløsning.
I udbudsmaterialet vil fremgå en maksimalpris, således at betaling for opgaveløsning ikke kan overstige dette beløb uanset den samlede værdi af de fundne fejl.
I ’Kategori 4 – Variabel pris for enkeltstående analyse’ påtænkes udbudt indtægtsoptimeringsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en enkeltstående indtægtsoptimeringsanalyse, som leverandøren udfører for Aarhus Kommune. Betalingen sker kun hvis der findes fejl i data.
I denne kategori bydes med procentsats af værdien af fundne fejl som betaling for opgaveløsning.
I udbudsmaterialet vil fremgå en maksimalpris, således at betaling for opgaveløsning ikke kan overstige dette beløb uanset den samlede værdi af de fundne fejl.
I ’Kategori 4 – Variabel pris for enkeltstående analyse’ påtænkes udbudt datakvalitetsanalyser, hvor Aarhus Kommune ønsker at betale for en enkeltstående datakvalitetsanalyse, som leverandøren udfører for Aarhus Kommune. Betalingen sker kun hvis der findes fejl i data.
I denne kategori bydes med procentsats af værdien af fundne fejl som betaling for opgaveløsning.
I udbudsmaterialet vil fremgå en maksimalpris, således at betaling for opgaveløsning ikke kan overstige dette beløb uanset den samlede værdi af de fundne fejl.