Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=248001&B=KA
Udbyder
Erhvervssstyrelsen
Vindere
Rammekontrakt om vedligehold og videreudvikling af NemHandel
(10.01.2020)
CGI Danmark A/S
Lautrupvang 4b
2750 Ballerup
Rammekontrakt om vedligehold og videreudvikling af NemHandel
Erhvervssstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
10150817
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Jakob Stenfalk
Telefon: +45 35291505
E-mail: JakSte@erst.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.erst.dk
Del II: Genstand
Rammekontrakt om vedligehold og videreudvikling af NemHandel
NemHandel er en paraplybetegnelse for en række komponenter, der samlet understøtter elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark - både i det offentlige og i det private.Opgaven for leverandøren er at bistå Erhvervsstyrelsen med vedligehold og videreudvikling af NemHandel samt at medvirke til udbredelsen af elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark. Hovedopgaverne bestå i at udvikle, vedligeholde og fejlrette Nemhandelsinfrastrukturen, at fungere som eskalationspunkt for Erhvervsstyrelsens support-funktion samt almen rådgivning. Derudover vil opgaven også bestå i at deltage i internationalt standardiseringsarbejde på vegne af Erhvervsstyrelsen og rådgive herom.
København Ø
NemHandel er en paraplybetegnelse for en række komponenter, der samlet understøtter elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark - både i det offentlige og i det private. Opgaven for leverandøren er at bistå Erhvervsstyrelsen med vedligehold og videreudvikling af NemHandel samt at medvirke til udbredelsen af elektronisk udveksling af forretningsdokumenter i Danmark. Hovedopgaverne bestå i at udvikle, vedligeholde og fejlrette Nemhandelsinfrastrukturen, at fungere som eskalationspunkt for Erhvervsstyrelsens support-funktion samt almen rådgivning. Derudover vil opgaven også bestå i at deltage i internationalt standardiseringsarbejde på vegne af Erhvervsstyrelsen og rådgive herom.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontrakten forventes at blive konkurrenceudsat hver 4. år.
Tilbudsgiver vil ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde blive udelukket fra udbudsprocessen, hvis tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk