Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245882&B=DR
Udbyder
DR
Vindere
Kategori 4: Microsoft Backend Specialist
(30.04.2020)
CT Global A/S
Herlev
Kategori 4: Microsoft Backend Specialist
(30.04.2020)
CT Global A/S
Herlev
Kategori 2: Business Intelligence (BI)
(30.04.2020)
Inviso ApS
København
Opdateringer
I.3
I stedet for:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245882&B=DR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse.
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245882&B=DR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse.
Læses:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på:
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/84d41d8f-1dcd-409a-b51e-5547b7003341/homepage
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse.
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via:
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/84d41d8f-1dcd-409a-b51e-5547b7003341/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse.
Yderligere oplysninger
DR skifter udbudsportal fra EU-supply til Ethics, hvormed link er opdateret.
IT-konsulentbistand (specialister)
DR
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Pernille Leth Larsen
Telefon: +45 28543653
E-mail: plar@dr.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
IT-konsulentbistand (specialister)
DR udbyder et dynamisk indkøbssystem på IT-konsulentbistand, som sikrer DR's mulighed for at anskaffe teknisk konsulentbistand fra specialisthuse.
Det dynamiske indkøbssystem er opdelt i følgende 4 kategorier:
Kategori 1: Enterprise Ressource Planning (ERP)
Kategori 2: Business Intelligence (BI)
Kategori 3: Microsoft Endpoint Specialist
Kategori 4: Microsoft Backend Specialist
Hver kategori udgør en selvstændig rammeaftale. DR vil indgå leveranceaftaler på hver delaftale ved fornyet konkurrenceudsættelse (konkrete indkøb).
Kategori 1: Enterprise Ressource Planning (ERP)
København
Formålet med Kategori 1 (Enterprise Ressource Planning (ERP)) er at sikre teknisk IT-konsulentbistand til implementerings-, vedligeholdelses-, support- og driftsbistand til DR’s eksisterende ERP-system
DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.
Konkrete indkøb kan indeholde optioner
Kategori 2: Business Intelligence (BI)
København
Formålet med Kategori 2 (Business Intelligence (BI)) er at sikre IT-konsulentbistand til implementering, vedligeholdelse, sparring og driftssupport til DR’s BI-platform, som omfatter datawarehouse, ETL, rapporteringsværktøj og Big Data platform.
DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.
Konkrete indkøb kan indeholde optioner
Kategori 3: Microsoft Endpoint Specialist
København
Formålet med Kategori 3 (specialister til Microsoft Endpoint) er at sikre konsulentbistand til udvikling, implementering, specialiseret driftssupport og vedli-geholdelse i forhold til DR’s Microsoft Endpoint miljø.
DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.
Konkrete indkøb kan indeholde optioner
Kategori 4: Microsoft Backend Specialist
København
Formålet med Kategori 4 (specialister til Microsoft Backend) er at sikre IT-konsulentbistand til strukturering, udvikling og vedligeholdelse af DR’s Microsoft backend portefølje, som bl.a. omfatter Systemcentersuiten, Hyper-V, Azure samt Squared up.
DR kan til enhver tid lukke det dynamiske indkøbssystem ved en bekendtgørelse på TED. Systemet vil lukke 3 måneder efter den dato, hvor DR har offentliggjort bekendtgørelsen.
Konkrete indkøb kan indeholde optioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kategori 1 og Kategori 2
Tilbudsgiver skal i ESPD'en angive følgende finansielt nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år:
Egenkapital
Tilbudsgiver skal endvidere angive sin samlede omsætning for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved årsregnskaber eller uddrag heraf eller ved en erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning, jf. udbudslovens § 154.
Kategori 3 og Kategori 4
Tilbudsgiver skal i ESPD'en angive følgende finansielt nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år:
Egenkapital, Soliditetsgrad
Tilbudsgiver skal endvidere angive sin samlede omsætning for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved årsregnskaber eller uddrag heraf eller ved en erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning, jf. udbudslovens § 154.
Kategori 1:
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Positiv omsætning i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Kategori 2:
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Positiv omsætning i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Kategori 3:
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år. (Soliditetsgrad udregnet ved følgende formel: (egenkapital x 100)/(totale aktiver).)
Minimum omsætning på 3 mio. DKK i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Kategori 4:
Positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år. (Soliditetsgrad udregnet ved følgende formel: (egenkapital x 100)/(totale aktiver).)
Minimum omsætning på 3 mio. DKK i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre, hvis virksomheden er yngre end 3 år.
Kategori 1 og Kategori 2:
Virksomhedens væsentligste leverancer i de seneste 12 måneder, angående de samme eller lignede ydelser.
Virksomheden skal som minimum levere 3 og maksimalt 7 af de betydeligste relaterede ydelsesleverancer, som den ansøgende virksomhed har præsteret inden for de seneste 12 måneder.
For hver reference ønskes angivet:
(i) navn på den virksomhed ydelser er leveret til, samt kontaktperson og kontaktinfo hos den virksomhed ydelser er leveret til, med henblik på ordregiverens eventuelle kontakt for validering;
(ii) kontraktsum gerne i DKK;
(iii) angivelse af, om underleverandører blev anvendt, hvis ja procentvis fordeling af leverancen fra hhv. den anmodende virksomhed og underleverandør(er);
(iv) en detaljeret beskrivelse af leverancerne inkl.:
— periode (start/slut),
— konsulentens rolle, hermed menes hvad konsulentens del af leverance og ansvar omfattede,
— resultat af konsulentens leverance,
— anvendte teknologier,
— onsite eller remote leverance,
— kundens tilfredshed med resultatet.
Ansøgerens skal på Kategori 2 - BI oplyse det årlige gennemsnitlige antal beskæftigede i de seneste 3 år. (Den angivne oplysning skal kunne dokumenteres ved erklæring eller lign.)
Kategori 3:
Virksomhedens væsentligste leverancer i de seneste 12 måneder, angående de samme eller lignede ydelser.
Virksomheden skal som minimum levere 5 og maksimalt 7 af de betydeligste relaterede ydelsesleverancer, som den ansøgende virksomhed har præsteret inden for de seneste 12 måneder.
For hver reference ønskes angivet:
(i) navn på den virksomhed ydelser er leveret til, samt kontaktperson og kontaktinfo hos den virksomhed ydelser er leveret til, med henblik på ordregiverens eventuelle kontakt for validering;
(ii) kontraktsum gerne i DKK;
(iii) angivelse af, om underleverandører blev anvendt, hvis ja procentvis fordeling af leverancen fra hhv. den anmodende virksomhed og underleverandør(er);
(iv) en detaljeret beskrivelse af leverancerne inkl.:
— periode (start/slut),
— konsulentens rolle, hermed menes hvad konsulentens del af leverance og ansvar omfattede,
— resultat af konsulentens leverance,
— anvendte teknologier,
— onsite eller remote leverance,
— kundens tilfredshed med resultatet.
Ansøgerens skal oplyse det årlige gennemsnitlige antal beskæftigede i de seneste 3 år.
Ansøgeren skal angive Microsoft Partnerniveau samt angivelse af certificeringer.
(De angivne oplysninger skal kunne dokumenteres ved erklæring eller lign.)
Kategori 4:
Virksomhedens væsentligste leverancer i de seneste 12 måneder, angående de samme eller lignede ydelser.
Virksomheden skal som minimum levere 5 og maksimalt 7 af de betydeligste relaterede ydelsesleverancer, som den ansøgende virksomhed har præsteret inden for de seneste 12 måneder.
For hver reference ønskes angivet:
(i) navn på den virksomhed ydelser er leveret til, samt kontaktperson og kontaktinfo hos den virksomhed ydelser er leveret til, med henblik på ordregiverens eventuelle kontakt for validering;
(ii) kontraktsum gerne i DKK;
(iii) angivelse af, om underleverandører blev anvendt, hvis ja procentvis fordeling af leverancen fra hhv. den anmodende virksomhed og underleverandør(er);
(iv) en detaljeret beskrivelse af leverancerne inkl.:
— periode (start/slut),
— konsulentens rolle, hermed menes hvad konsulentens del af leverance og ansvar omfattede,
— resultat af konsulentens leverance,
— anvendte teknologier,
— onsite eller remote leverance,
— kundens tilfredshed med resultatet.
Ansøgerens skal oplyse det årlige gennemsnitlige antal beskæftigede i de seneste 3 år. (Den angivne oplysning skal kunne dokumenteres ved erklæring eller lign.)
Mindstekrav til kategori 1- ERP:
Ansøgende virksomheder skal kunne påvise minimum 3 og maksimalt 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.
Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte implementering, vedligehold, sparring og driftssupport samt analyse af Oracle ERP platform inden for området skitseret neden for:
— Oracle E-business suite,
—— herunder udviklingsværktøjerne Oracle ADF, Apex og PL/SQL.
Mindstekrav til kategori 2 - BI:
Ansøgende virksomheder skal kunne påvise minimum 3 og maksimalt 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.
Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte implementering, vedligehold, sparring og driftssupport af BI-platform inden for et eller flere områder skitseret neden for:
— Oracle DB,
— Entreprise ETL-værktøj,
— Rapporterings-værktøjet Oracle Business Intelligence (OBIEE),
— Tableau,
— APEX-applikationer,
— Big Data platform (SPLUNK).
Det er et mindstekrav, at virksomhedens årlige gennemsnitlige antal beskæftigede de seneste 3 år er på 10.
Mindstekrav til kategori 3 - Microsoft Endpoint Specialist
Ansøgeren skal kunne påvise minimum 5 og maksimum 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.
Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte design, implementering, konfiguration og idriftsættelse af Microsoftklient-løsninger inden for samtlige områder skitseret neden for:
— Microsoft 365 (f.eks. Office 365 Pro Plus, Skype, eDiscovery, Power BI Pro, Exchange Online ATP, Cloud PBX System and EMS),
— Windows and Devices,
— Enterprise Mobility Management,
— Security and Compliance,
— Identity and Access management,
— HW-management.
Mindst 3 af de relevante referencer er for aktiviteter hos Kunder med mere end 3 000 ansatte.
Ansøgeren skal være Microsoft Partner guld partner med minimum 3 certificeringer, og skal kunne tilbyde en eller flere konsulenter, som er Microsoft MVP’er.
Mindstekrav til kategori 4 - Microsoft Backend Specialist:
Ansøgeren skal kunne påvise minimum 5 relevante og maksimum 7 relevante referencer fra de seneste 12 måneder.
Mindst 3 af de relevante referencer skal omfatte samtlige områder skitseret neden for:
— SCOM - Tuning og performance optimering af platform og MS-SQL-databasen,
— Squared up – Strukturering og opbygning af komplex endpoint overvågning, hvor der benyttes servicetræer,
— HyperV – Opgradering af hypervisor, samt hjælp til disaster recovery,
— SCCM – Vedligeholdelse af platformen, udvikling af scripts til automatisering gennem Ciresson portal/Orchestrator,
— Azure – Samspil mellem Infrastruktur/netværk ud i Azure-cloud, Azure-AD og ADFS i Azure.
Det er et mindstekrav, at virksomhedens årlige gennemsnitlige antal beskæftigede de seneste 3 år er på 10.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://naevneneshus.dk/tart-din-klage/klagenaevnet-for-udbud
København
Danmark
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk