Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Kontrakt om levering af 2 automatiske sengevaskemaskiner
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Pedersen
Telefon: +45 27149954
E-mail: Charlotte.Pedersen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af 2 automatiske sengevaskemaskiner
Kontrakt om levering af 2 automatiske sengevaskemaskiner og tilbehør.
7100 Vejle
Kontrakt om levering af 2 automatiske sengevaskemaskiner og tilbehør.
- Option på serviceaftale,
- Option på revalidering,
- Option på tilkøb af automatiseret ind- og udlastningsfunktion.
- Indkøb af automatisk sengevaskemaskine til Sygehus Lillebælt,
- Der indgås kontrakt med én leverandør,
- Ordregiver har valgt ikke i øvrigt at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om levering af automatisk sengevaskemaskine
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbud er annulleret, da der kun er afgivet ukonditionsmæssige tilbud. Udbud er overgået til udbud med forhandling med de indkomne tilbudsgivere.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
X
Danmark
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/