Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
SAP - Drift og vedligeholdelse af HOFORs afregningssystem
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
10073022
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Joachim Machholm
Telefon: +45 27953819
E-mail: jmac@hofor.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
SAP - Drift og vedligeholdelse af HOFORs afregningssystem
HOFOR A/S ønsker at indgå en drift- og vedligeholdelsesaftale omkring kunde- og afregningssystemet SAP IS-U. SAP IS-U anvendes i HOFOR til opkrævning af forbrugsafregning på henholdsvis Varme, Vand, Spildevand og Bygas.
Ved drift og vedligeholdelse forstås varetagelse af applikationssupport, applikationsvedligehold, customisering / nyudvikling på SAP IS-U platformen, samt varetagelse af SAP Basis opgaver.
I øvrigt henvises til Kontraktudkastet samt bilag.
København S
HOFOR A/S ønsker at indgå en drift- og vedligeholdelsesaftale omkring kunde- og afregningssystemet SAP IS-U.
SAP IS-U anvendes i HOFOR til opkrævning af forbrugsafregning på henholdsvis Varme, Vand, Spildevand og Bygas. Ved drift og vedligeholdelse forstås varetagelse af applikationssupport, applikationsvedligehold, customisering / nyudvikling på SAP IS-U platformen, samt varetagelse af SAP Basis opgaver.
I øvrigt henvises til Kontraktudkastet samt bilag.
Leverandøren skal stille HP Application Lifecycle Management (ALM) minimum ver. 12 til rådighed for Kunden, inkl. support. For yderligere informationer henvises til Kontraktbilag 17.c
K-3 Datamigrering:
Leverandør skal forestå migrering af Kundens testmateriale (Krav, testbetingelser og testcases) fra den afgivne leverandøres HP Lifecycle Management (ALM) over i den tilbudte Option uden tab af data.
K-4 Support:
Leverandøren skal tilbyde Support af løsningen til HOFORs Superbrugere.
Leverandøren skal tilbyde konfiguration af Standardprogrammelet. Herunder men ikke begrænset til:
- Oprettelse/tilpasning af roller/rettigheder,
- Defect workflow opsætning,
- Test releases og cycles,
- Tilpasning af input felter,
- Dashboards.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
SAP - Drift og vedligeholdelse af HOFORs afregningssystem
38795686
Lyngbyvej 2
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 70233373
E-mail: info@frameworkcph.com
NUTS-kode: DK01
Internetadresse: https://frameworkcph.com/
Del VI: Supplerende oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelserne
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk