Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
SamAqua
Vindere
Tilbudsfase - Fælles Forbrugsafregning - SamAqua
(23.12.2019)
KMD A/S
Lautrupparken 42
2750 Ballerup
Prækvalifikation - Fælles Forbrugsafregning - SamAqua
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Nicolaj Rosander
E-mail: nir@samaqua.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/107047182.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Prækvalifikation - Fælles Forbrugsafregning - SamAqua
Udbuddet vedrører levering, vedligeholdelse og support af et nyt Forbrugsafregningssystem til 8 af SamAquas ejere, med option på at de øvrige nuværende eller fremtidige ejere kan tilslutte sig i kontraktperioden. Forbrugsafregningssystemet skal integrere/dataudveksle til en række af SamAquas ejeres 3. parts leverandører.
Udover selve Forbrugsafregningssystemet omfatter dette udbud afsendelse af både fysisk og digital post, samt håndtering af inddrivelsessager (i samarbejde med SKAT/Gældsstyrelsen). Desuden skal Forbrugsafregningssystemet håndtere en række betalingsformer.
Udbudsforretningen gennemføres som et udbud med forhandling i overensstemmelse med udbudsloven § 61.
Udbuddet vedrører levering, vedligeholdelse og support af et nyt Forbrugsafregningssystem til 8 af SamAquas ejere, med option på at de øvrige nuværende eller fremtidige ejere kan tilslutte sig i kontraktperioden. Forbrugsafregningssystemet skal integrere/dataudveksle til en række af SamAquas ejeres 3. parts leverandører.
Udover selve Forbrugsafregningssystemet omfatter dette udbud afsendelse af både fysisk og digital post, samt håndtering af inddrivelsessager (i samarbejde med SKAT/Gældsstyrelsen). Desuden skal Forbrugsafregningssystemet håndtere en række betalingsformer.
Udbudsforretningen gennemføres som et udbud med forhandling i overensstemmelse med udbudsloven § 61.
Kontrakten er tidsubegrænset og vilkår er anført i Kontrakten.
I tilfælde af at der er mere end 5 Ansøgere vil udvælgelsen ske på baggrund af udfyldte spørgeskema fra referencer.
At alle øvrige ejere af SamAqua kan tilsluttes i kontraktens løbetid.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Tilbudsgiver skal oplyse specifik omsætning inden for forbrugsafregningssystemer for de sidste 3 afsluttede regnskabsår;
2) Tilbudsgiver skal oplyse om egenkapital for de sidste 3 afsluttede regnskabsår.
1) Tilbudsgivers specifikke omsætning inden for forbrugsafregningssystemer skal være mindst 1 000 000 DKK i alle 3 afsluttede regnskabsår;
2) Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv i alle 3 afsluttede regnskabsår.
Referencelisten
Mindst 3 referencer på nuværende kunder hvor Tilbudsgiver har en aftale om implementering og supportering af forbrugsafregningssystem. Hver reference skal være faktureret mindst 250 000 DKK eksl. moms i løbet af de sidste 12 måneder regnet fra tilbudsfristen. Referencerne skal være angivet med: Kundens navn, kontaktperson hos kunden og kontaktinfo; herunder beskrivelse af opgaven, opgavens omfang og aftaleperiode. Alle referencer skal være multiforsyninger med mindst 2 af følgende forsyningsgrene: Spildevand, Vand, Varme og Renovation.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk