23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
28.10.2014
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

Til
13.11.2014 Kl. 12:00

Addresse
www.vardekommune.dk/Erhverv/Udbud-og-indkoeb/Aktuelle-udbud/Udbud-paa-snerydning-ved-Tandplejen-og-Sygeplejen.aspx

Indlevering af tilbud

Til
13.11.2014 Kl. 12:00

Addresse
Ved Postfremsendelse:
Varde Kommune
Indkøb
Bytoften 2
6800 Varde
Att.: Jane Svanborg Pedersen

Ved Personlig fremmøde:
Varde Kommune, Indkøb
c/o Titan Wind Energy
Engdraget 20, 2. sal
6800 Varde
Att.: Jane Svanborg Pedersen

Udbyder

Varde Kommune

Snerydning ved Tandplejen og Sygeplejen


Varde Kommune

Varde Kommune udbyder snerydning ved Tandplejen og Sygeplejen på Lerpøtvej i udbud

Varde Kommune ønsker at modtage tilbud på snerydning ved Den Kommune Tandpleje samt Sygeplejen på Lerpøtvej, 6800 Varde.

Da hjemme- og sygeplejens personale uhindret skal kunne komme til og fra området, omfatter aftalen rydning og/eller saltning efter behov. Det vil sige, at der kan opstå behov for rydning både på hverdage, weekender og helligdage samt hele døgnet rundt.

Rydning og/eller saltning kan - udover de beskrevne minimumskrav - bestilles af personalet efter behov.

Det er derfor en forudsætning, at tilbudsgiver kan tilkaldes hele døgnet rundt.

Yderligere oplysninger om udbuddet fremgår af udbudsmaterialet - se procedurer for download af udbudsmateriale på Varde Kommunes hjemmeside.

Tilbudsfrist:
Tilbuddet skal være mærket: ”Tilbud - snerydning.” og ”Må kun åbnes af Indkøb” Forsendelsen skal være lukket.

Tilbuddet skal være Varde Kommune i hænde senest torsdag, den 13. november 2014 - kl. 12.00 på følgende adresse:
Ved Postfremsendelse: Varde Kommune, Indkøb, Bytoften 2, 6800 Varde, att.: Jane Svanborg Pedersen

Ved Personlig fremmøde: Varde Kommune, Indkøb, c/o Titan Wind Energy, Engdraget 20, 2. sal, 6800 Varde, att.: Jane Svanborg Pedersen.

Tilbudsgiver bærer selv ansvaret for, at tilbuddet når rettidigt frem.

Procedure
Udbudsmaterialet kan downloades på Varde Kommunes hjemmeside. Herefter vil udbudsmaterialet samt bilagsdokumenter fremkomme, og disse kan herefter downloades.

I forbindelse med download af udbudsmaterialet skal der angives en e-mail adresse. Den mailadresse, der opgives, vil være den mailadresse, Varde Kommune fremover benytter til korrespondance, rettelsesblade og lignende i forbindelse med udbuddet.

Såfremt der er spørgsmål eller problemer, i forbindelse med at downloade udbudsmaterialet, kan der rettes henvendelse til indkøbskonsulent Jane Svanborg Pedersen på mail jasv@varde.dk

Vi gør opmærksom på, at download af udbudsmaterialet ikke vil være muligt efter den 13. november 2014 - kl. 12.00

Send til en kollega

0.078