Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=242102&B=SKATTEMINISTERIET
Udbyder
Administrations- og Servicestyrelsen
Vindere
Rammeaftale om levering af scannere til brug ved toldkontrol mv.
(05.08.2019)
NORAD A/S
Viengevej 2
8240 Risskov
Rammeaftale om levering af scannere til brug ved toldkontrol mv
Administrations- og Servicestyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Brændgårdvej 10
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Pia J. Arildsen
Telefon: +45 72375970
E-mail: Pia.Arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.adst.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
34730466
København K
1402
Danmark
E-mail: Pia.Arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skm.dk
10242894
København V
1612
Danmark
E-mail: Pia.Arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sanst.dk
34730415
Odense C
5000
Danmark
E-mail: Pia.Arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.spil.dk
19552101
København Ø
2100
Danmark
E-mail: Pia.Arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skatteforvaltningen.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af scannere til brug ved toldkontrol mv.
Udbuddet af rammeaftalen omfatter levering af scannere med røntgenteknologi i flere størrelser til brug ved toldkontrol og eventuel sikkerheds- og adgangskontrol samt flytning og geninstallation af allerede installerede scanner i forbindelse med levering af nye scannere mv. Udbuddet omfatter endvidere en Serviceaftale for hver scanner, der er gældende i garantiperioden.
Udbuddet af rammeaftalen omfatter levering af scannere med røntgenteknologi i flere størrelser til brug ved toldkontrol og eventuel sikkerheds- og adgangskontrol samt flytning og geninstallation af allerede installerede scanner i forbindelse med levering af nye scannere mv. Levering af scannere er inklusive installering, klargøring, test, færdigmontering og instruktion/uddannelse af Ordregivers medarbejdere i betjening og brug af scannerne. Udbuddet omfatter endvidere en Serviceaftale for hver scanner, der er gældende i garantiperioden.
Ordregiver kan vælge at forlænge Rammeaftalen med 2 gange 1 år. Såfremt Ordregiver ønsker at benytte muligheden for forlængelse, skal dette ske ved skriftlig tilkendegivelse til Leverandøren senest 8 uger før Rammeaftalens udløb. Leverandøren er i så fald forpligtet til at forlænge aftalen på de hidtidige vilkår.
Ordregiver skønner, at værdien af Rammeaftalen udgør mellem 4 000 000 og 10 000 000 DKK eksklusive moms i Rammeaftalens løbetid inklusive eventuelle forlængelser af Rammeaftalen, men Ordregiver kan ikke garantere en bestemt omsætning. Den skønnede værdi er ikke bindende eller forpligtende for Ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbning af tilbud. Åbning af tilbud sker i EU-supply.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) for at deltage i udbudsproceduren. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning.
Ordregiver vurderer, hvorvidt ESPD’ et indeholder oplysninger om forhold, som kan føre til, at Tilbudsgiver udelukkes af udbudsproceduren.
Obligatoriske udelukkelsesgrunde:
Ordregiver skal udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Loven kan findes på www.retsinformation.dk
Frivillige udelukkelsesgrunde:
Ordregiver vil endvidere udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver, jf. udbudslovens § 137 stk. 1, nr. 2:
- Er erklæret konkurs,
- Er under insolvens- eller likvidationsbehandling,
- Får sine aktiver administreret af en kurator eller af retten,
- Er under tvangsakkord,
- Har fået sin erhvervsvirksomhed indstillet,
- Er omfattet af en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor Tilbudsgiver er hjemmehørende.
Denne udelukkelsesbestemmelse kan bringes i anvendelse, såfremt blot én af betingelserne er opfyldt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagefrister fremgår af lov om Klagenævnet for Udbud, jf. lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 (lovbekendtgørelsen kan hentes på retsinformation):
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk