Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
(16.08.2019)
Hewlett Packard ApS
Allerød
Clusternoder med tilhørende EDR-Infiniband netværk
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
41826614
Nordre Ringgade 1
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Martin Bolet
E-mail: udbud@au.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.au.dk
Del II: Genstand
Clusternoder med tilhørende EDR-Infiniband netværk
Offentligt udbud med henblik på køb af to slags clusternoder med tilhørende EDR-Infiniband netværk.
Aarhus
Offentligt udbud med henblik på køb af to slags clusternoder med tilhørende EDR-Infiniband netværk.
Hvad omfatter udbuddet
• CPUpart: Type-1noder: alm. computenoder, incl. 2 EDR-Infiniband switche samt ekstra Infiniband kabler, incl. service.
• GPUpart: Type-2 noder: noder hver indeholdende 2 GPUer, skal være monteret i medfølgende 60cm brede, sorte, 42U-rack(s). Der medfølger også 1 EDR-Infiniband switch, incl. montering og service.
• Option for tilkøb af Type-1 noder og/eller Type-2 noder frem til 30.9.2019
Option på tilkøb af Type-1 noder og/eller Type-2 noder frem til 30.9.2019
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver stiller ingen krav til økonomisk og finansiel formåen.
Tilbudsgiver skal beskrive mindst 2 referencer af leverancer af clusternoder, der er udført i løbet af de sidste 3 år.
Hver reference bedes indeholde:
O Kundenavn inkl. kontaktperson med navn og telefonnummer på modtager hos den ordregivende myndighed.
O Beløb/leverancens værdi
O Dato for levering af leverancen.
O En klar og tydelig beskrivelse af opgaven/leverancen
O Antallet af clusternoder i leverancen
For at referencerne er gyldige skal hver af de 2 leverancer have indeholdt minimum 20 clusternoder.
Del IV: Procedure
Aarhus
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171,stk.4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk.
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk